Terug

webshop komt belofte niet na

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Maxi Zoo

08/12/2021

Beste, Ik bestelde op 29/11/21 een konijnenhok bij de webshop van maxizoo. Vandaag 08/12/21, dus meer dan een week later, ontvang ik slechts 2 van de 3 paketten. Tot op heden nog steeds geen konijnenhok dat volgens de track en trace van DPD beschadigt is geraakt in Duitsland en nog steeds daar is. Op de webshop staat vermeld dat de levering van de artikelen tussen de 2 en 5 werkdagen ligt. Klopt dus niet. Tevens meld de klantendienst wanneer ik hen hierover contacteer dat zij niet kunnen zien dat één van de paketten beschadigt is geraakt. Bij de vraag of ik het artikel vandaag zou kunnen gaan ophalen in één van hun winkels mits voorlegging van de factuur dat alles reeds betaald is via de webshop, zeg men mij dat de webshop niet gelinkt staat aan de winkels van maxizoo. Dan stel ik mij als klant de enorme grote vraag welk bedrijf er naast winkels ook een webshop maakt die niet gelinkt staan met mekaar. Qua klantenservice bij problemen zoals deze had dat wel handig geweest had ik het ontbrekende artikel in één van hun winkels kunnen gaan afhalen. Dit zit mij als klant enorm dwars en het was dan ook de eerste en laatste keer dat ik bij maxizoo nog iets zal bestellen. Deze firma komt haar online beloftes totaal niet na en laat haar klanten totaal in steek bij problemen met de levering van artikelen.

Berichten (1)

Maxi Zoo

Naar: S. V.

08/12/2021

Uw verzoek (4051) is bijgewerkt.Beantwoord deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.----------------------------------------------Pedro, 8 Dec 2021, 14:35 WETGoedemiddag mevrouw Van Coninckxloo.Opnieuw met Pedro van de Maxi Zoo Klantenservice.Ik wil u helpen en de best mogelijke informatie geven, wat ik denk gedaan te hebben.Daarom heb ik kunnen verifieren dat uw bestelling onderweg is.Helaas ondervinden wij enige vertraging in onze leveringen, als gevolg van het onverwacht hogere volume van de ontvangen bestellingen.Daarom hebben wij de volgende disclaimer op onze website geplaatst: Afhankelijk van het volume van de voor te bereiden en te verzenden bestellingen, kan de leveringstermijn helaas met enkele dagen worden verlengd.Bij voorbaat dank voor uw geduld en begrip.Op dit moment kan ik volgens de laatste DPD update van gisterochtend om 05.10 uur zien dat uw bestelling onderweg is naar Belgie.Ik heb nergens kunnen lezen dat de kooi stuk is.Normaal gesproken zou deze vandaag nog in Belgie moeten arriveren en hopelijk ontvangt u uw bestelling nog deze week.Indien de verwachte leverdatum voor u niet acceptabel is, hebben wij daar alle begrip voor.In dat geval kunt u de goederen weigeren of de levering na acceptatie retourneren.Beide manieren zijn uiteraard kosteloos voor u.Wij zullen u het volledige bedrag binnen 3 werkdagen na ontvangst van de retourzending terugstorten.Ik hoop dat u uw bestelling spoedig zult ontvangen.U kunt deze volgen via onderstaande link:s:tracking.dpd.de/status/nl_BEarcel/09446995429702kunt u deze niet openen, kopieer en plak hem dan in een andere browser.Ik en mijn collega's staan geheel tot uw beschikking.De klantenservice van Maxi Zoo is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur.Wij zijn ook bereikbaar op het volgende telefoonnummer: 038080447Ik wens u een goede dag.Met vriendelijk groeten,Pedro, Maxi Zoo klantenservice.----------------------------------------------Klachtenbox, 8 Dec 2021, 10:48 WET --------------------------------This email is a service from Webhelp.[224348-G6K7] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------This email is a service from Webhelp.[224348-G6K7]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform