Terug

Webmail

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. J.

Naar: Telenet

22/07/2025

Op 08-07-25 via deze weg klacht ingediend. 's Anderendaags alles ineens ok tot vorige vrijdag. Dus nu al 5 dagen zonder e-mails die voor ons zeer belangrijk kunnen zijn (FOD, facturen, enz). Neen, ik heb de klantendienst niet opgebeld: mijn kabels zijn bijna versleten door in- en uittrekken. Ik heb ook geen technicus nodig (zijn vorig voorstel: "Vraag het aan familie"). Als bijlage het huidige probleem. Ook geen toegang tot "Mijn Telenet". Internet werkt wél prima. Hopelijk zijn er geen belangrijke e-mails.

Berichten (1)

Telenet

Naar: S. J.

23/07/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-39337923 Beste Meneer, Mevrouw, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Telenet © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform