Terug

webmail Scarlet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Scarlet

11/03/2021

Omwille van een netwerkfout bij Scarlet heb ik sinds december geen toegang meer tot mijn webmail, ik heb reeds wekelijks gebeld, krijg uiteraard steeds andere personen aan de lijn waardoor ik opnieuw dezelfde uitleg kan doen..en krijg na 45 min te horen dat het probleem gekend is en ik spoedig een bericht zal krijgen met de oplossing, maar ondertussen zijn we bijna 4 maanden verder... maar niemand kan me zeggen hoelang dit nog gaat duren want blijkbaar weten ze dit zelf niet.. ik ben 78 jaar en krijg uiteraard net zoals iedereen facturen via mail, wat ik niet wil is dat hier morgen een deurwaarder aan de deur staat voor achterstallige betalingen.. kan u mij helpen aub ? alvast bedankt mvg Marceau Van de Velde


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform