Beste, bijna 5jaar geleden heb ik met mijn broer een tv gekocht bij mediamarkt en een extra garantie van 5jaar er opgenomen.Nu bijna 5jaar later gaat het scherm van de tv kapot en moesten we van mediamarkt hun verzekering aanspreken, wij hebben gebeld en alles doorgestuurd op 25/10Ondertussen al verschillende keren met de verzekering gebeld en eerst moeste we wachten, dan 4 dagen later was blijkbaar het dossier perongeluk afgesloten dus hebben ze een nieuw opgestart en gingen we binnen de 72u zeker een antwoord krijgen. Weer 3 dagen verder en ze weten nog steeds van niets en we moeten nog steeds wachten en ze kunnen ons niet zeggen hoelang.Wat ze ons wel kunnen medelen is dat de tv van 700€ waarschijnlijk niet hersteld gaat kunnen worden en we in dat geval een waardebon van 280€ zullen krijgen...Maar voor de rest moeten we maar wachten.. we hebben naar de klantendienst van mediamarkt gebeld en zij hebben ons gezegd dat zij hier niets aan kunnen doen en we het met de herstellingsdienst moeten regelen... Sorry maar is dat hun manier van werken? Tv van 700€ verkopen en dan zeggen trek u plan??Vind het rond uit schandalig! We zitten al 16dagen zonder tv en worden langs gaan kanten geholpen!