Terug

We worden compleet genegeerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Maisons du monde

11/08/2023

Beste, ik bestelde voor mijn werkgever verschillende goederen via het bestelplatform waarin Maisons du Monde is opgenomen. De bestelbon werd verstuurd naar het door jullie opgegeven e-mailadres (zie printscreen in bijlage), maar er kwam totaal een reactie. Ik nam telefonisch contact op met Maisons du Monde (Julia) en zij raadde me aan een mail te sturen naar klanten.advies@maisonsdumonde.com. Dit deed ik, en ik kreeg een automatische bevestiging met als referentie CRM:000224407. Omdat ik verder geen enkele reactie meer ontving, stuurde ik elke dag een reminder naar klanten.service@maisonsdumonde.com + business@maisonsdumonde.com + klanten.service@maisonsdemonde.com, telkens met leesbevestiging. Van deze laatste kreeg ik melding dat mijn bericht ongelezen verwijderd werd (2 keer zelfs)!Ik vraag me af wat er aan de hand is en waarom ik niet geholpen word. Graag heel snel reactie!

Berichten (2)

N. B.

Naar: Maisons du monde

25/08/2023

Graag reactie!

N. B.

Naar: Maisons du monde

25/08/2023

Graag reactie!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform