Terug

We kregen geen eindafrekening.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Eneco

29/06/2023

Beste,Al sinds eind maart hadden we onze eindafrekening moeten ontvangen hebben.We hebben ook sinds dit jaar een digitale meter dus alles zou veel vlotter moeten verlopen.We zijn ondertussen eind juni dus al 12 weken verder en nog steeds hebben we niks ontvangen.We hebben al meermaals contact opgenomen met Eneco en krijgen als antwoordt dat ze aan een nieuw dataplatform aan het werken zijn.Wettelijk moeten we ons eindafrekening binnen de 6 weken krijgen.Het is er ondertussen al 12 weken.Daardoor kunnen we ons voorschot bedrag niet aanpassen en ook ons verbruik checken.De laatste keer dat we gekeken hadden moesten normaal een 100-150€ terug krijgen van hun met de eindafrekening.Hopelijk hebben jullie hiermee voldoende uitleg.Met vriendelijke groet,De Swaef Steven

Berichten (3)

Eneco

Naar: S. D.

29/06/2023

Beste,Bedankt voor je vraag in verband met je jaarafrekening. Op dit moment kunnen we nog geen definitief antwoord voorzien maar je dossier is in behandeling. Ik blijf dit persoonlijk opvolgen en van zodra ik meer nieuws heb breng ik je verder op de hoogte.Met vriendelijke groeten,TomException complaint polyvalent medewerkerCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.

S. D.

Naar: Eneco

29/06/2023

Dit antwoord krijg ik helaas al weken.Ik denk dat de wettelijke termijn 6-8 weken is we zijn ondertussen al 12 weken verder.Je zou als klant eens niet moeten betalen en zo moeten reageren de deurwaarder zou hier vlug aan de deur staan....

S. D.

Naar: Eneco

04/07/2023

Bij deze heb ik vandaag mijn jaarafrekening eindelijk ontvangen.Als het in orde is mag het ook gezegd worden.Alvast bedankt.Groeten Steven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform