Terug

We hebben een aankoop gedaan in 2012 met IKEA familycard.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: IKEA BELGIUM

22/07/2015

We hebben in 2012 een aankoop gedaan met onze Family Card dewelke ons extra voordelen oplevert zoals eeuwigdurend ruilrecht ipv 90 dagen welnu we hebben goederen die we zouden willen ruilen, ingepakt en met kasbon en vermelding ikea card welteverstaan nu weigeren zij deze terug te nemen onder het voorwendsel dat ze niet meer in het gamma zijn ik was in Wilrijk en daar bevestigde men mij dat dit geen probleem was. En nu in Gent blijkbaar wel. Deze aankoop hebben we in Frankrijk gedaan maar dat is de reden dus niet btw. Liever had ik mijn geld terug maar met een bon die ver genoeg in de tijd reikt kan ik leven.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform