Terug

We hebben al 9 dagen geen internetaansluiting.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: Proximus

06/02/2024

BesteWe hebben al 9 dagen geen internetaansluiting. Ik heb al elke dag contact opgenomen met de klantendienst en krijg steeds het antwoord dat er een ticket is aangemaakt en dat het doorgegeven wordt. Ik zal gecontacteerd worden door een technieker maar dat is tot op hede nog niet gebeurd. Er is ook geen tegemoetkoming om ons in tussentijd te depanneren met een mobile hotspot of mobiele data.

Berichten (12)

Proximus

Naar: A. P.

07/02/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van mevrouw Philips Anuschka in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging vna de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-06-14.49.02.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005703557] Ref. [THREAD_ID:1921005703557]

Proximus

Naar: A. P.

08/02/2024

Geachte heer,mevrouwOndertussen wordt onze klant verder geholpen door onze externe diensten,zijn trachten met haar in contact te komen om tot een oplossing te komen.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-06-14.49.02.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005739516] Ref. [THREAD_ID:1921005739516]

A. P.

Naar: Proximus

12/02/2024

BesteOndertussen is het probleem nog steeds niet opgelost. Ik werd inderdaad gecontacteerd door de externe dienst om een afspraak te maken. Zaterdag kwamen ze langs voor een nieuwe aansluiting Fiber. Dat stond bij hun op het ticket. Wij hebben al geruime tijd een fiber aansluiting. Zij hadden geen weet van een kabelbreuk. Ik weet niet wie die kabelbreuk heeft vastgesteld of ben ik gewoon per ongeluk afgekoppeld omdat ze dachten dat ik een aanvraag voor fiber deed (heb ik voor alle duidelijkheid niet gedaan want wij hebben dit al).

Proximus

Naar: A. P.

12/02/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van mevrouw Philips Anuschka in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.mvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-12-11.30.24.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005834510] Ref. [THREAD_ID:1921005834510]

Proximus

Naar: A. P.

12/02/2024

Geachte heer,mevrouwOndertussen hebben telefonisch contact gehad met mevrouw Philips,het nodige zal voor haar dossier gedaan worden,en een oplossing is in de maak.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-12-11.30.24.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005834898] Ref. [THREAD_ID:1921005834898]

A. P.

Naar: Proximus

16/02/2024

BesteIk werd ondertussen door Proximus gecontacteerd ivm de klacht. Er werd me beloofd dat er donderdag 15/é een technieker ging langskomen. Niemand gezien... Ik nam deze ochtend nogmaals contact op met de klantendienst. Daar krijg ik dagelijks andere mensen aan de lijn die niet op de hoogte zijn van het probleem. Nu kreeg ik de melding dat ik niet wil dat er geboord wordt in de gevel.... dat heb ik helemaal niet gezegd. Er ligt al een fiber aansluiting in mijn woning en voor deze leiding is er door de gevel geboord. Ik kreeg de melding dat ze me zullen contacteren maar ... niks meer. Na 3 weken zie ik het probleem graag voor maandag opgelost.

A. P.

Naar: Proximus

16/02/2024

beste ProximusIk ontvang net een mail van jullie met de melding dat ik een aanvraag deed voor een ondergrondse kabel. Ik deed geen aanvraag voor een ondergrondse kabel. De fiber aansluiting komt via de gevel binnen en dat is prima voor ons. Het probleem is dat ik geen internet meer heb sinds 29/1, ik heb al dagelijks gebeld naar jullie diensten maar ik wordt niet duidelijk geïnformeerd over de oorzaak, noch over een oplossing.

A. P.

Naar: Proximus

22/02/2024

BesteHet probleem is nog steeds niet opgelost. We zijn ondertussen 22/2, geen aansluiting sinds 29/1. Er ging een technieker langskomen donderdag 15/2, niemand gezien. Er ging een technieker langskomen 21/2... niemand gezien. Aan gezien ik niet kan thuiswerken heb ik hiervoor verlof genomen. Er kwam vandaag iemand langs, deze technieker kan het probleem niet oplossen, er moet een lasser langskomen. Er wordt gezegd dat dit op 4/3 zal zijn. Dan zijn we 5 weken zonder aansluiting. Ik moet telkens opnieuw contact opnemen via het algemeen nr van proximus waar er telkens een andere medewerker de situatie moet onderzoeken, een ticket aanmaken en doorgeven. Compleet niet klantvriendelijk, en totaal niet efficiënt. Kan ik persoonlijk gecontacteerd worden aub? Het kan toch niet dat we 5 weken zonder enige aansluiting zitten. Ik kan dit aan mijn werkgever, noch aan de school van mij kinderen uitleggen.

Proximus

Naar: A. P.

22/02/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van mevrouw Philips Anuschka in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.Met vriendelijke groet,Het Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-16-18.17.53.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006149989] Ref. [THREAD_ID:1921006149989]

Proximus

Naar: A. P.

22/02/2024

Geachte heer,mevrouwWe hebben ondertussen telefonisch contact gehad met mevr. Philips,haar dossier wordt verder opgevolgd.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-16-18.17.53.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006152047] Ref. [THREAD_ID:1921006152047]

Proximus

Naar: A. P.

23/02/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van mevrouw Philips in behandeling heb genomen.Wij zullen de klant zo snel mogelijk teleefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-22-11.19.08.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006180750] Ref. [THREAD_ID:1921006180750]

Proximus

Naar: A. P.

23/02/2024

Geachte heer,mevrouwWe hebben ondertussen contact gehad met mevrouw Philips ivm met haar dossier.MVgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-22-11.19.08.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006180981] Ref. [THREAD_ID:1921006180981]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform