Terug

We gebben geen service van Telenet maar factuur komt elke maand

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Telenet

02/04/2024

Hello,In september 2023 we stoped all services with Telenet for internet and teñevision. We have no service running from them.But we still receive every month an invoice. We contacted them several time, but they say ok we solve it, but after 6 month still invoices are issued on our name and the problem is not resolved.This months we called again several times but we can not even have a discussion since eithet Telenet do not answer or I am transfered to other departments till call ends suddenly, or call ends during conversation. I start to believe they intentional refuse to help.

Berichten (1)

Telenet

Naar: A. C.

05/04/2024

Klantennummer: 974517570 Beste, Wij namen uw klacht in behandeling en komen snel bij u terug. Met vriendelijke groeten, Alexandra Telenet customer relations Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform