Terug

Waterschade na fiberaansluiting

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: Proximus

26/04/2024

Beste, na aansluiting van de fiber heb ik waterschade vastgesteld, vermoedelijk omdat de waterkering werd doorbroken bij installatie. Installatie in 2023 en schade opgemerkt eind 2023, met foto's die doorgestuurd werden begin 2024. Firma die installeerde kwam ter plaatse op 20 maart, maar stelde vast dat schade reeds lang aanwezig was. Zij meldden telefonisch dat expert zou worden aangesteld, tot op heden geen bevestiging hiervan. Dank voor jullie hulp.

Berichten (7)

Proximus

Naar: C. B.

30/04/2024

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficint mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is genstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-04-26-10.57.10.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921008021593] Ref. [THREAD_ID:1921008021593]

C. B.

Naar: Proximus

23/05/2024

Geachte, tot op heden is helaas nog geen oplossing gevonden voor het probleem. Graag dringende bijkomende hulp van jullie gevraagd, Met vriendelijke groeten, Boudewijn CATRY

Proximus

Naar: C. B.

11/06/2024

Beste,Zoals telefonisch besproken, nog eens de info.Dossiernummer waar u naar kan verwijzen indien u met onze klantendienst op 0800 22 800 contact opneemt is54596615Na contact via mail met fiberklaar, is onderstaande het antwoord:Beste, Wij hebben contact opgenomen met onze constructiepartner, Fiber4Flanders. In april werd een dossier omtrent de schade op dit adres geopend bij de verzekering van de constructiepartner.Onze constructiepartner heeft hun verzekeraar aangespoord dit snel verder af te handelen en met de bewoner contact op te nemen.Mvg.ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-05-23-16.07.11.000000 ====== Ref. [THREAD_ID:1921009028082]

Proximus

Naar: C. B.

11/06/2024

Beste,Zoals telefonisch besproken, nog eens de info.Dossiernummer waar u naar kan verwijzen indien u met onze klantendienst op 0800 22 800 contact opneemt is54596615Na contact via mail met fiberklaar, is onderstaande het antwoord:Beste, Wij hebben contact opgenomen met onze constructiepartner, Fiber4Flanders. In april werd een dossier omtrent de schade op dit adres geopend bij de verzekering van de constructiepartner.Onze constructiepartner heeft hun verzekeraar aangespoord dit snel verder af te handelen en met de bewoner contact op te nemen.Mvg.ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-05-23-16.07.11.000000 ====== Ref. [THREAD_ID:1921009028127]

C. B.

Naar: Proximus

26/06/2024

Geachte, tot op heden ontvingen wij nog geen bericht van de constructiepartner of verzekeraar. Zou u hen nogmaals hieromtrent kunnen aanmoedigen? Hartelijk dank en een prettige zomer toegewenst. Familie CATRY - Merelbeke

C. B.

Naar: Proximus

19/08/2024

Geachte, tot op heden -behoudens een vergissing - nog steeds geen bericht gekregen van jullie onderaannemers waarnaar jullie doorverwijzen voor de waterschade door de fiberaansluiting. Zouden jullie hen nogmaals kunnen contacteren ? Hartelijk dank Vriendelijke groeten

Proximus

Naar: C. B.

10/09/2024

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Connect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-08-19-13.30.56.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921011587006]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform