Terug

Wateroverlast in kelder na doorvoer Proximus Fiber

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Proximus

22/08/2021

Op 11/08 is er een vooraanleg fiber gebeurt in mijn woning. Fiber is op dat moment binnen gebracht via de kelder. De technieker heeft een vrije doorvoer opengemaakt en deze na het inbrengen van de fiber weer afgedicht met PU schuim. Vandaag 22/08 stond onze kelder blank en merkte we dat er water naar binnen komt via de doorvoer gebruikt door Proximus. (Vermoedelijk omdat PU nu eenmaal niet geschikt is voor deze applicatie.)Sinds deze ochtend hebben we verschillende malen met de klantendienst contact genomen, uiteindelijk was het advies wachten tot 14:30 omdat er dan een team coach zou aanwezig zijn (ondertussen bleef het water binnen stromen) Om 14:30 kreeg ik dan te horen dat ze geen technieker zouden sturen omdat dit een schade geval is en een technieker enkel mogelijk is bij storing… het advies morgen nog is proberen bellen naar de klantendienst! Ondertussen blijven wij het water bevechten om de schade beperkt te houden.

Berichten (9)

Proximus

Naar: D. V.

23/08/2021

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192979739740]This email can contain confidential information. See more on https://www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: D. V.

23/08/2021

Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192979759051]This email can contain confidential information. See more on https://www.proximus.com/respect-confidentiality

D. V.

Naar: Proximus

23/08/2021

Vandaag zijn er 2 techniekers van Proximus langsgekomen om de definitieve dichting van de doorvoer te realiseren. In de foto "Doorvoer dicht" is te zien hoe deze eruit gisteren nadat we deze zelf voorlopige hadden dicht gemaakt.Foto "Doorvoer dicht by Proximus" is deze er sinds de interventie van vandaag uitziet.

Proximus

Naar: D. V.

23/08/2021

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192979762947]This email can contain confidential information. See more on https://www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: D. V.

24/08/2021

Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat ik de beide foto's heb toegevoegd aan het dossier 48986019 met betrekking tot wateroverlast na installatie. Via dit dossier zal u verdere informatie ontvangen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192979781537]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

D. V.

Naar: Proximus

03/09/2021

Beste,we zijn nog aan het bekijken met onze verzekering of de waterschade gedekt zal worden door onze polis.Waarschijnlijk ga ik beroep moeten doen op de rechtsbijstand omdat de schade veroorzaak is door derde (lees Proximus)

Proximus

Naar: D. V.

03/09/2021

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192980118933]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: D. V.

03/09/2021

Dag Mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig dat alle nodige informatie werd gegeven.Bedankt voor het vertrouwen.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2021-09-03-09.10.18.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192980128852]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192980128852]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: D. V.

03/09/2021

Dag Mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig dat alle nodige informatie werd gegeven.Bedankt voor het vertrouwen.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2021-09-03-09.10.18.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192980128937]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192980128937]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform