Op donderdag 18.07.2024 heb ik een Miele wasmachine gekocht in de winkel te Veurne.
De wasmachine werd die dag betaald met de kaart.
Het was +/-1300 inclusief een extra garantieperiode die ik erbij genomen had.
De afspraak was dat ze me de maandag of dinsdag gingen opbellen als die geleverd was. De dinsdagnamiddag heb ik zelf gebeld naar de winkel daar ik nog niks van hen gehoord had. Er werd mij toen verteld aan de telefoon dat de wasmachine niet mee was met de bestellingen van die dag en dat ze de wasmachine opnieuw zouden bestellen. Ik vroeg dan terug of ze me konden opbellen van zodra de wasmachine geleverd werd. Waarop die meneer aan de telefoon antwoordde: wij hebben geen nummer in ons systeem van jullie. Ik vraag hem: hoe komt dit, je collega vertelde mij vorige week dat ze mij zouden opbellen en er is geen nummer van ons in jullie systeem. Waarop hij antwoordde: ik ben niet op de hoogte van mijn collega. De week daarop belde ik terug om te vragen naar mijn wasmachine, waarop ik het antwoord kreeg dat hij nog steeds niet binnen was. De week erop op maandag 5 augustus belde ik hen terug op om te vragen naar mijn wasmachine. Ik kreeg het antwoord dat hij binnen was. ik vroeg wanneer deze geleverd werd, waarop hij antwoorde, dat kan ik u niet zeggen. Ik vertelde dat ik niet tevreden was hiermee dat dit zo lang duurde en dat niemand mij op de hoogte bracht dat hij geleverd werd ondertussen. Waarop hij zei: je bent vrij om te kopen waar je wilt en voor klachten moet je in Brussel zijn!
De dag er op (dinsdag 6 augustus) kreeg ik telefoon (eerste telefoon na bestelling/betaling) met de melding dat de wasmachine daar al een eindje stond en of we deze zo snel mogelijk konden ophalen!
Mijn man is maandag 12 augustus naar de Krefel geweest om de wasmachine. Met behulp van een medewerker van de Krefel werd de wasmachine ingeladen in onze grote camionette. Toen mijn man thuis kwam, kroop hij in de laadruimte van de camionetten en nam hij de verpakking: plastiek en isimo-schuim er af. Toen zag hij dat de wasmachine beschadigd was aan het bovenvlak. IK heb dit direct telefonisch gemeld en een foto per mail gestuurd.
Daarnet krijg ik een telefoontje van de Krefel dat we geen nieuwe wasmachine zullen krijgen en dat dit onze schuld is en dat de machine perfect was toen ze uit de winkel vertrok! Ik zeg tegen hem: de machine was volledig verpakt met plastiek en isimo-schuim (dikte 3cm), hoe kun je dit nu weten als het niet zichtbaar is dankzij de verpakking. Waarop hij zei: doet er niet toe, het is jullie schuld.
Ik kan hier niet mee om, de wasmachine heeft ons meer dan 1300€ gekost, dit spoort niet!!
Kunnen jullie ons aub helpen?