Beste, ik kocht een wasmachine van AEG bij Coolblue: AEG L7FEE96QS ProSteam AutoDose.Sinds de aankoop van het toestel, op 15 juli 2021, heb ik elk half jaar beroep gedaan op een interventie van een technieker onder garantie omdat de autodose functie (de motor en het bakje) steeds opnieuw stuk gaan.Wanneer het bakje gevuld is met wasmiddel en wasverzachter, loopt dit op een paar dagen leeg in de wasmachine. Bij elke herstelling wordt het reservoir van de autodose + de pomp van de autodose vervangen door een nieuw onderdeel. Na +/- 6 maanden treedt het probleem opnieuw op. Gezien het toestel intussen net uit garantie is, dien ik dus zelf op te draaien voor deze kosten.Dit is niet correct gezien dit sterk lijkt op een designfout en dus een tekortkoming vanuit AEG.Graag had ik hiervoor een oplossing bekomen: (1) vervanging van het toestel door een ander, gelijkaardig model, met dezelfde functionaliteiten waarbij de serie deze gebreken niet vertoond. (2) In onderliggende orde ontvang ik graag levenslang (gedurende de ganse levensduur van de wasmachine) een nieuwe autodose wasmiddellade en pomp. Hierbij wil ik deze onderdelen steeds thuis op stock hebben liggen, zodat ik ze meteen kan bestellen wanneer ik moet vervangen. In het andere geval verlies ik eerst steeds enkele liters wasmiddel alvorens het meerverbruik me opvalt.Alvast bedankt om hiervoor met een duurzame oplossing te komen.Ter referentie de data van eerdere herstelclaims:- 29/9/2021 - dossiernr 4342542- 19/5/2022 - dossiernr 6387514- 4/1/2023 - dossiernr 7655532 Mvg,Jochem