Terug

Wasmachine + droogkast Black Friday

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: VANDEN BORRE

14/12/2023

Beste, Op 29 december verhuizen wij naar onze nieuwe woning. Daarom zochten wij op Black Friday online naar een wasmachine en een droogkast. Bij Vandenborre vonden wij 2 interessante aanbiedingen en wij waren overtuigd om de beide toestellen van Bosch aan te kopen wegens de mooie aanbieding ter gelegenheid van Black Friday en hierbij ook nog eens extra cashback € 150 + € 100. Toen we zagen dat de leveringstermijn 3 weken was, viel de puzzel volledig in elkaar en beslisten we deze te kopen. We hadden immers de toestellen pas nodig over 5 weken, dus dat leek ons perfect.Intussen stuurden we al meermaals naar Vandenborre een mail om te weten wanneer de levering hiervan voorzien is. We worden telkens zeer kort van antwoord gediend en de boodschap is telkens dat ze ook van niks weten. Ik plak hierna 1 op 1 hun antwoord: De levertermijn wordt steeds uitgesteld bij de leverancier, we kunnen je helaas niet zeggen wanneer je bestelling beschikbaar zal zijn. Als ik vervolgens blijf vragen hoe het verder moet, schepen ze ons telkens kort af. Nu plots vernemen dat we dus eigenlijk afhankelijk zijn van de goesting van het moment van de leverancier, om het zo maar uit te drukken, stemt ons toch erg ongerust.Is er ondertussen al meer zicht op de leveringsdatum? We krijgen er gewoonweg geen antwoord op. Of zijn er evenwaardige alternatieven die door hen wel kunnen worden geleverd begin januari? Dit hoeft zelfs niet per se Bosch te zijn, AEG of Miele is ook goed, zolang de prijs hetzelfde blijft en liefst 2 toestellen van hetzelfde merk worden aangeboden. Ook op deze vraag komt eenvoudigweg geen duidelijk antwoord. Ik citeer hen: We hebben dit nagevraagd bij de betreffende afdeling en helaas kunnen we geen alternatief toestel aanbieden, omdat we op dit moment geen voorraad hebben. Onze excuses voor het ongemak dat dit kan veroorzaken.Dit kan toch zomaar niet, wij verhuizen over 2 weken, met 2 kinderen! We gaan simpelweg geen toestellen hebben en 9/10 ook nog steeds van niks weten. Dit kan toch niet zoiets. 3 weken is 3 weken, we hebben begrip voor externe vertraging, maar we kunnen zo nog 6 maanden wachten. Wat moeten we dan, naar een wasserette beginnen gaan? Alvast bedankt voor uw reactie!Met vriendelijke groeten, Bram Demeyere0492 73 51 00


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform