Ik kocht een (gebruikte) wasmachine via veiling bij Troostwijk Auctions. Toen ik de machine opzette, kreeg ik na ongeveer vijf minuten de foutmelding dat de motor defect was. Ik stuurde meerdere mails naar Troostwijk en kreeg uiteindelijk het antwoord dat de kavelhouder weigert de defecte wasmachine terug te nemen omdat er een kijkdag was, waar de toestellen nagekeken hadden kunnen worden. Alleen was er op die kijkdag geen waterleiding voorzien, waardoor de machine niet getest kon worden.Bovendien werd de veiling van de toestellen aangekondigd als 'refurbished', wat betekent dat de toestellen vooraf getest moeten geweest zijn door de verkoper. De verkoper zegt dat hij geen garantie aanbiedt, dat vraag ik ook niet. Ik wist ook dat er geen herroepingsrecht mogelijk was. Maar het 'refurbished' toestel was al defect toen ik het kocht en kon niet terdege getest worden vooraf.Ik heb intussen meerdere mails gestuurd naar Troostwijk maar krijg geen antwoord meer. Ook niet nadat ik voorgesteld heb om de helft van de herstelkosten (ik heb bij LG, het merk van de wasmachine, een offerte laten opmaken voor reparatie) voor mijn rekening te nemen. Daarmee doe ik eigenlijk al een toegift, want het toestel had al moeten werken bij aankoop.Troostwijk staat dus toe dat kavelhouders defecte toestellen veilen, het beschermt op die manier dubieuze kavelhouders in plaats van zijn klanten.Gelieve snel een oplossing aan te bieden voor bovenstaand probleem. Waarvoor dank.