O.Ref/CM-V10589568Geachte heer,wij verwijzen naar eerdere berichten met betrekking tot uw warmtepomp installatie. Wij betreuren het dat u niet ten volle kan genieten van uw installatie. Het is echter gebleken tijdens de derde interventie van 6/12/2022 dat er vragen zijn gerezen of de installatie voor voldoende circulatie zorgt. U vindt dat terug in het interventierapport. Dit betekent dat er geen aansprakelijkheid in hoofde is van Vaillant Group en dat haar tussenkomst betalend is, vandaar de factuur. De eerste interventies werden uit commerciele overwegingen niet aangerekend, mede omdat het bij een complexe installatie als een warmtepomp met vloerverwarming niet altijd meteen duidelijk is wat de oorzaak is van het probleem. Vaillant Group stelt zich naar de klanten en installateurs op vanuit een welwillende positie, echter, wanneer duidelijk is dat er geen gebreken zijn aan het toestel, is het gerechtvaardigd dat geleverde diensten worden gefactureerd. Het staat u vrij om uw installateur te contacteren en zijn tussenkomst te verzoeken.Wij beschouwen dit dossier dan ook als afgesloten.Wij danken u voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Lieve Klachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!