Terug

Warmtepomp

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. G.

Naar: VAILLANT

09/02/2024

BesteIk sta met een warmtepomp Vaillant, opstart september 2022. Interventie van Vaillant op 26/01/2023 woning kreeg niet warm genoeg.Interventie van Vaillant op 06/06/2023 plots geen warmwater Interventie van Vaillant op 06/12/2023 woning terug niet op temperatuur.Eerste 2 Interventie waren gratis...3de plots 407€ en dit terwijl het probleem nog steeds niet van de baan is. Gevraagde temperatuur wordt nog steeds niet gehaald! Altijd 0,5 graden eronder. Waren telkens andere technieker met telkens andere uitleg in hun verslag.Dus de pomp is slechts 17m in gebruik maar nog nooit naar behoren gewerkt. Zit nu al aan mijn 2de aanmaning om te betalen.Ze beweren dat ik moet betalen en maar contact moet opnemen met Sack Zelfbouw...

Berichten (2)

VAILLANT

Naar: P. G.

09/02/2024

O.Ref/CM-V10589568Beste heer Gyssels,Wij wensen U te herinneren aan onze voorgaande mails en ons telefoongesprek van 0902/2024.De regeling behoort niet tot de garantie, de factuur werd dan ook terecht aangerekend.Wij raden U aan uw installateur te contacteren.Wij beschouwen dit dossier dan ook als afgesloten.Met vriendelijke groeten,Lieve Klachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!

VAILLANT

Naar: P. G.

12/02/2024

O.Ref/CM-V10589568Geachte heer,wij verwijzen naar eerdere berichten met betrekking tot uw warmtepomp installatie. Wij betreuren het dat u niet ten volle kan genieten van uw installatie. Het is echter gebleken tijdens de derde interventie van 6/12/2022 dat er vragen zijn gerezen of de installatie voor voldoende circulatie zorgt. U vindt dat terug in het interventierapport. Dit betekent dat er geen aansprakelijkheid in hoofde is van Vaillant Group en dat haar tussenkomst betalend is, vandaar de factuur. De eerste interventies werden uit commerciele overwegingen niet aangerekend, mede omdat het bij een complexe installatie als een warmtepomp met vloerverwarming niet altijd meteen duidelijk is wat de oorzaak is van het probleem. Vaillant Group stelt zich naar de klanten en installateurs op vanuit een welwillende positie, echter, wanneer duidelijk is dat er geen gebreken zijn aan het toestel, is het gerechtvaardigd dat geleverde diensten worden gefactureerd. Het staat u vrij om uw installateur te contacteren en zijn tussenkomst te verzoeken.Wij beschouwen dit dossier dan ook als afgesloten.Wij danken u voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Lieve Klachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform