Beste,Dit werd verzonden naar uw klant:Beste,Wij danken u voor mail. Daikin is echter importeur van de apparatuur die bij u genstalleerd is. Daikin installeert zelf niet. De installateur is verantwoordelijkheid voor zijn installatie. Hij zal ook de nodigde stappen ondernemen om dit op te lossen. Wij hebben niet het recht om ons te mengen in zijn dagelijkse bedrijfsvoering.Wij hebben contact opgenomen met uw installateur en hebben de volgende informatie ontvangen.Deze werf heeft 2 jaar stilgelegen door een faillissement van een aannemer. De woning is nog steeds niet afgewerkt bij deze klant. Wij zijn ons bewust van dit probleem. Deze toestellen hebben 1 jaar zonder problemen gewerkt. De klant zit niet in de kou of warmte! Dit probleem is reeds doorgegeven. Wij wachten nog op de onderdelen.Tevens zijn wij steeds bereikbaar tijdens de kantooruren en hebben wij ook een 24/24 uur wachienst. Wanneer men op zondag belt voor een afspraak is onze planningsdienst niet open en kan men ook geen afspraak verkrijgen. We hebben in het verleden wel al 2 maal langs geweest omdat de installatie toen ook niet werkte. Maar het probleem was dat de filters vol met vuil waren van de verbouwingswerkenEen bijkomend probleem: Ze wonen in Brussel en zijn enkel in het weekend en s avonds te komen. Bedankt voor de feedback en we nemen deze week met de klant nog eens contact op en proberen dit professioneel op te lossen.Uit dit bericht kunnen we opmaken dat uw installateur er inderdaad alles aan doet om u ondanks de omstandigheden te helpen.We zijn ervan overtuigd dat hij het nodige zal doen om de situatie op te lossen.Hoogachtend,Daikin Team Mvg,Daikin Team In overeenstemming met de AVG zullen Daikin Europe N.V. en/of haar dochterondernemingen (Daikin Airconditioning Belgium), in hun hoedanigheid van verwerkingsverantwoordelijken, de door u verstrekte persoonsgegevens verwerken om aan uw verzoek te voldoen. Hiertoe kunnen uw persoonsgegevens worden gedeeld met partners van Daikin Europe Group voor het beantwoorden van uw verzoek of het plannen van een interventie bij u, indien nodig.Houd er rekening mee dat u mogelijk een enqute (via e-mail) ontvangt om te weten of u tevreden bent over de manier waarop uw verzoek om hulp is afgehandeld.Raadpleeg voor meer informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens het gegevensbeschermingsbeleid van de Daikin Europe Group (beschikbaar op onze bedrijfswebsite).Conformment au RGPD, Daikin Europe N.V. et/ou ses filiales (Daikin Airconditioning Belgium), en sa/leur qualit de contrleurs, traiteront les donnes personnelles que vous avez fournies dans le but de rpondre votre demande. A cet effet, vos donnes personnelles pourront tre partages avec les partenaires du Groupe Daikin Europe pour rpondre votre demande ou programmer une intervention chez vous, le cas chant. Veuillez noter que vous pourriez recevoir un sondage (par e-mail) pour connatre votre satisfaction quant la manire dont votre demande dassistance a t traite.Pour toute information complmentaire concernant le traitement de vos donnes personnelles, veuillez consulter la politique de protection des donnes du groupe Daikin Europe (disponible sur notre site Internet institutionnel).