BesteWij zitten reeds sinds 04 december zonder verwarming of warm water wegens een defecte warmtepomp van BULEX (Bulex Genia Air 11)Na lang aandringen werd de eerste interventiedatum vervroegd van 02/01, naar 19/12 naar 13/12. Een technieker is op 13/12 gekomen en heeft geconstateerd dat de printplaat stuk zou zijn & besteld diende te worden. Het toestel is amper 3 jaar oud en toch is de printplaat reeds stuk(?)We kregen dan meteen een nieuwe interventiedatum, 21/12, maar gistermiddag kreeg ik opeens een SMS dat Bulex ons proberen te contacteren heeft (wat niet waar is), en dat de interventie verplaatst wordt naar 02/01/2024 - wat wil zeggen dat we de feestdagen in de kou met onze 2 jonge kindjes (1j & 2.5j) moeten doorbrengen. Doordat er al 2 weken geen verwarming is zijn de kinderen om de beurt al ziek, dus geen mooie vooruitzichten als we nog 2 weken in de kou moeten zitten..Ik heb gisteren meteen gebeld, maar ze konden me niet helpen (aangezien het een interventie met ontbrekende wisselstukken betrof kon men de afspraak niet vervroegen). Ik diende deze ochtend terug te bellen, wat ik ook gedaan heb. Na een aantal keren doorverbonden te worden en in totaal 45 minuten in wacht gestaan te hebben, werd mij verteld dat het helemaal niets met de wisselstukken te maken heeft dat de interventie verplaatst werd, maar dat er maar 1 technieker aan onze warmtepomp kan werken (?) en dat deze volgende week verlof heeft (wat niet verklaart waarom deze morgen niet zou kunnen komen(?). Met deze halve uitleg werd mij dan gezegd dat ze mij niet konden helpen en dan ik maar een mail naar de klachtendienst moest sturen.. Absoluut onaanvaardbare service, kunnen jullie ons hiermee verder helpenBedanktMvgKejo0499277025