Terug

Wantrouwig contract niet te beëindigen, Cashback nooit gezien.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. F.

Naar: Celside Insurance

30/12/2022

Beste,Ik ben reeds geruime tijd klant bij Celside sinds ik een paar jaar geleden twee I-Phone's kocht.Toen ik die aankoop deed werd er me een verzekering opgedrongen die me toen al niet echt in de smaak viel.Sinds die dag is het dus ook moeilijk om een klantendienst te contacteren van Celside, Hubside of whatever...Er word gesproken over een cashback en hoe die aan te vragen was. Ik heb meermaals die pogingen ondernomen (telefonisch, mail) maar heb NOOIT geld terug zien komen, of ook een korting gezien in een abonnement.Ik had via deze weg graag ALLE verzekeringen gestopt op een kosteloze manier. Ook had ik graag de cashbacks ontvangen die me beloofd waren bij de start van het contract.De winkel waar ik de I-Phone toestellen kocht, Switch, bestaat ondertussen ook al niet meer omdat ze even louche tewerk gaan als Celside. Of noemt Celside nu Hubside?Als het op deze manier niet wil verder lopen denk ik dat ik de domiciliering zal stoppen via mijn bank. Dan zal de reactie er snel zijn om mij er op te wijzen dat ik in de fout ga, nietwaar?Graag via deze weg de nodige acties uitvoeren om mij alsnog te helpen, hopelijk voor de laatste keer.

Berichten (3)

Celside Insurance

Naar: P. F.

04/01/2023

Hallo,Wij geven gevolg aan uw verzoek en bevestigen dat wij uw klacht aan de bevoegde dienst hebben doorgezonden. Een adviseur zal binnen een week telefonisch contact met u opnemen om de situatie met u door te nemen en u een passende oplossing te bieden.Met vriendelijke groetDe afdeling klanttevredenheid.AFDELING KWALITEITContact:1 RUE CAMILLE CLAUDEL CS1014126104 ROMANSISÉRE - FRANKRIJKTelefoon: 02 808 79 52Mail afdelingkwaliteit@celside.comVan maandag t/m vrijdag van 9u tot 19u en zaterdag van 9u tot 18uSFAM - handelende onder de naam Celside Insurance - Société par Action Simplifiée (vereenvoudigde vennootschap op aandelen) met een kapitaal van 20 000 000 Eur - 23/25 Avenue Kléber - 75116 Parijs - Frankrijk, geregistreerd in het Franse handelsregister RCS de PARIS onder n° 424 736 213, en ingeschreven als verzekeringsmakelaar bij ORIAS onder n° 10 053 831www.celside.comDit bericht bevat vertrouwelijke informatie. Indien u niet de geadresseerde bent, vragen wij u vriendelijk om ons onmiddellijk op de hoogte te stellen, dit bericht aan ons terug te zenden en vervolgens te vernietigen, zonder gebruik te maken van de inhoud, deze te communiceren, te verspreiden dan wel anderszins op te slaan of te kopieren, elektronisch of niet.e klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: vendredi 30 décembre 2022 22:39À: Service Satisfaction Celside servicesatisfaction@celside.comObjet: Klacht - Wantrouwig contract niet te beeindigen, Cashback nooit gezien. - (CPTBE01686827-94)

P. F.

Naar: Celside Insurance

21/01/2023

Beste,Zoals ik ondertussen gewend ben van jullie is jullie antwoord te omschrijven als "gebakken lucht".Er is geen telefonisch contact geweest, noch doet iemand moeite om bereikbaar te zijn als ik jullie telefonisch contacteer.Ik zou het ten zeerste waarderen dat er eindelijk actie ondernomen word op een normale manier. Die automatische mailtjes mogen jullie achterwege laten.Bedankt voor uw begrip en dat u uw laatste kans grijpt. Via Testaankoop zal er een advocaat geraadpleegd worden.

P. F.

Naar: Celside Insurance

16/02/2023

Beste Celside,Gelieve een vorm van leven te tonen aub en reageer?Met niet zo'n vriendelijke groeten,Philippe Faes


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform