Terug

Wanpraktijk MediaMarkt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: MediaMarkt

04/08/2023

Beste , ik bestelde online op 31/07 een MacBook Air 13 (artnr:1945571) die was afgeprijsd naar 1197 euro.Als levering koos ik de winkel in Zwijnaarde.De website gaf na mijn bestelling aan dat het toestel op 01/08 na 14h ter beschikking zou zijn in de winkel.Ik bood mij aan om 15h , echter geen toestel, meer zelfs er bleek bij nazicht geen enkel toestel van dit type nog in voorraad in gans Belgie bij MM!!??De winkel stuurde ons weg met de melding dat het later deze week zou worden geleverd.Op 04/08 nog steeds geen nieuws, dus nam ik zelf contact op met de helpdesk van MM, de persoon liet weten dat dit toestel nergens nog in stock was bij MM en dat een aanvulling via Apple enkele weken tot maanden kon duren.Zodoende besloot ik,gezienik dringend een nieuwe MacBook nodig heb, om de verkoop te annuleren.Bij toeval kijk ik diezelfde dag nog eens op de site van MM en blijkt dat het toestel wel weer verkrijgbaar is maar aan de prijs van 1729 euro!!?? Terug contact genomen met de heldpdesk en die liet weten dat er 2 magazijnen zijn , 1 voor de winkels van MM en 1 voor onlinebestellingen...begrijpe wie kan...Ik vroeg dan of MM mij dit toestel toch kon leveren weliswaar voor de initiele prijs van 1197 euro.Maar dat was niet mogelijk.Ik vind dit een beschamende praktijk van MM en had graag jullie tussenkomst hierin gevraagd aub.Met vriendelijke groetenGreet Van Acker

Berichten (3)

MediaMarkt

Naar: G. V.

04/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230804-032717.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34952---]

MediaMarkt

Naar: G. V.

23/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230823-002559.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34954---]

MediaMarkt

Naar: G. V.

23/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230823-002559.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34954---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform