Beste , ik bestelde online op 31/07 een MacBook Air 13 (artnr:1945571) die was afgeprijsd naar 1197 euro.Als levering koos ik de winkel in Zwijnaarde.De website gaf na mijn bestelling aan dat het toestel op 01/08 na 14h ter beschikking zou zijn in de winkel.Ik bood mij aan om 15h , echter geen toestel, meer zelfs er bleek bij nazicht geen enkel toestel van dit type nog in voorraad in gans Belgie bij MM!!??De winkel stuurde ons weg met de melding dat het later deze week zou worden geleverd.Op 04/08 nog steeds geen nieuws, dus nam ik zelf contact op met de helpdesk van MM, de persoon liet weten dat dit toestel nergens nog in stock was bij MM en dat een aanvulling via Apple enkele weken tot maanden kon duren.Zodoende besloot ik,gezienik dringend een nieuwe MacBook nodig heb, om de verkoop te annuleren.Bij toeval kijk ik diezelfde dag nog eens op de site van MM en blijkt dat het toestel wel weer verkrijgbaar is maar aan de prijs van 1729 euro!!?? Terug contact genomen met de heldpdesk en die liet weten dat er 2 magazijnen zijn , 1 voor de winkels van MM en 1 voor onlinebestellingen...begrijpe wie kan...Ik vroeg dan of MM mij dit toestel toch kon leveren weliswaar voor de initiele prijs van 1197 euro.Maar dat was niet mogelijk.Ik vind dit een beschamende praktijk van MM en had graag jullie tussenkomst hierin gevraagd aub.Met vriendelijke groetenGreet Van Acker