Beste, op dinsdag 23 juli om stipt 12:15 kwam een van de techniekers van Proximus (scarlet) langs bij mij om een storing te herstellen. Ik kwam net terug van vakantie en merkte dat ik geen internet of tv meer had. De technieker vond het probleem niet meteen en werd zeer agressief. Hij stormde de trappen op en af (ik woon op het tweede verdiep), gooide met zijn werkkoffer zodanig dat mijn gitaar van de trilling tegen de grond viel en vloekte onophoudelijk dat hij zich niet met prullen wenste bezig te houden en gewoon naar huis zou vertrekken. Om de storing op te kunnen lossen moest ik hem binnenlaten in de woonst van mijn onderbuurman, waar mijn nutsvoorzieningen zich bevinden. Tot overmaat van ramp kwam deze net thuis en was die uiteraard niet gediend met het bezoek van de technieker. Daarop begon deze nog meer te roepen en te tieren dat de vorige technicus zijn job niet deftig had gedaan, want dat deze blijkbaar mijn WiFi afgesloten zou hebben en gebruikt als installatie voor de onderbuurman, die net verhuisd was. De technieker was zo oververhit (letterlijk) dat de twee bijna op de vuist gingen met elkaar. Ik ben met deze manier van aanpak absoluut niet gediend. Ik heb twee huisdieren die zich verstopt hadden uit angst en een hele week lang bang zijn gebleven. Ik belde Proximus zelf om klacht in te dienen tegen deze technieker, maar de telefonist verwees me door naar de website waar ik een e-mailadres zou vinden. Ik heb een uur gezocht, maar het adres nooit gevonden (gewoonweg omdat ze dit niet vrijgeven op de site). Vandaar probeer ik het opnieuw door mijn klacht hier te deponeren. Ik wens van harte het ontslag van deze technieker. Iedereen kan een slechte dag hebben, maar het interieur van een klant beschadigen, deze uitschelden en vervolgens bijna vechten met een medebewoner is onaanvaardbaar. Of hij dient verplicht een agressiecursus bij te wonen. Hoogachtend Ine Arnouts