Terug

Wanbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Mega

21/06/2023

BesteNaar aanleiding van een brief van jullie waarin we worden bestempeld als wanbetaler (wat volgens ons totaal niet correct is) dreigen jullie om ons uit te sluiten van gas en elektriciteit bij jullie. Wij hebben hierover al tweemaal gebeld en verschillende malen gemaild, maar we krijgen nog steeds geen oplossing en deftige uitleg van het probleem. Aangezien we op jullie website door het bos de bomen niet meer zien tussen al de facturen/annulaties/voorschotten en afrekeningen vragen wij een duidelijke uitleg en een rechtzetting van de situatie.Met vriendelijke groet

Berichten (4)

Mega

Naar: D. D.

23/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

D. D.

Naar: Mega

23/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

Mega

Naar: D. D.

26/06/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 26 jun 2023 08:54 CESTBeste meneer Demedts,Bedankt voor uw bericht.Wanneer u zo snel mogelijk het bedrag van 248.92Eur betaald, kunnen wij uw contract laten doorlopen.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[W0PL3X-J70JX]

Mega

Naar: D. D.

27/06/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 27 jun 2023 10:19 CESTBeste meneer Demedts,Bedankt voor uw bericht.Wanneer u zo snel mogelijk het bedrag van 248.92Eur betaald, kunnen wij uw contract laten doorlopen.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[9K0M3P-GYKGL]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform