Terug

Wanbeleid op gebied van terugbetaling!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: VANDEN BORRE

02/02/2024

Wat een wanbeleid qua terugbetaling van producten, zonder degelijke communicatie en opvolgmogelijkheid.Online besteld product (koelkast) kon op 5/01/2024 niet geplaatst worden ter plaatse dus werd geannuleerd. Over terugbetaling van kosten was online niets te vinden en werd ook niet van gemeld door Vandenborre. Toch een beetje vreemd gezien heel het proces van bestellen en leveren online verloopt, maar er dus niets te volgen is over een annulatie en een teruggave.Bij gebrek aan de mogelijkheid van een transparante opvolging hiervan, neem ik zelf contact op met Vandenborre. Ik krijg enkel een vraag om mijn rekeningnummer te geven. Na 10 dagen nog geen geld te zien, dus dan weer maar zelf vragen hoe lang een terugbetaling duurt. Een terugbetaling kan 1 à 2 weken in beslag nemen. Ondertussen zijn de 2/02/2024 en is dit nog altijd niet teruggestort. Knap staaltje van Vandenborre!

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: S. C.

08/02/2024

Beste,Onze oprechte excuses voor de buitengewoon lange wachttijd. Ik heb de aanvraag opnieuw doorgestuurd naar onze boekhouding met het verzoek om hier prioriteit aan te geven. Dit is niet onze gebruikelijke gang van zaken en we betreuren het ten zeerste. Nogmaals onze excuses hiervoor.Met vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform