Klacht
M. C.
Naar: MediaMarkt
Beste,Op 31-07-2023 online een Miele wasmachine besteld bij Media Markt en betaald. Alles gaat fout bij dit bedrijf. Lange levertijd , levering 1 dag later dan aangegeven. Hele dag thuis zitten wachten om vervolgens in de late middag een mailtje te krijgen dat de levering 1 dag later is. Uiteindelijk werd de machine geleverd en aangesloten door de bezorgers. Hier hadden we extra voor betaald. De oude kapotte wasmachine werd echter niet meegenomen omdat deze te zwaar was. Er zat blijkbaar nog water in wat bij ons niet bekend was. Deze machine was nl kapot. Na een discussie met de klantenservice ( met het dringende verzoek van ons om de oude machine mee te nemen) werd van hun kant plots het contact verbroken en lieten de monteurs de oude machine staan.We gingen de nieuwe machine gebruiken na een half uur hoorde we een luide piep/alarm. Het water stroomde onder de machine uit en onze waskelder stond onder water. De foutcode gaf aan dat we onmiddellijk de technische dienst moesten bellen. We kregen enkel de klantenservice van Mediamarkt. Er was geen mogelijkheid om doorverbonden te worden. We moesten foto's en filmpjes sturen van de schade. Toen we goed gingen kijken zagen we ook nog dat de machine aan de zijkant al beschadigd was. De foto's en filmpjes waren inmiddels verstuurd en we kregen als reactie dat het in behandeling was en dat het 5 dagen gingen duren. Inmiddels zijn we 2 weken verder... we bellen, mailen, chatten vrijwel dagelijks. We krijgen telkens een andere medewerker (ongeveer al 10 verschillende)die alleen kunnen melden dat het in behandeling is en excuses voor het ongemak. Dit is geen ongemak meer, dit is wanbeleid van de Mediamarkt!! Niemand komt met een oplossing en wij zitten al 2 weken met een dure nieuwe wasmachine die niet functioneert en bovendien ook nog beschadigd is! Nog nooit zo iets mee gemaakt!!
Berichten (12)
MediaMarkt
Naar: M. C.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230823-047594.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34962---]
M. C.
Naar: MediaMarkt
Die langere wachttijd is nu al 2 weken. Wij eisen voor dit weekend nog een nieuwe wasmachine!Vertrouwen hebben wij absoluut niet meer in jullie slechte bedrijfsvoering.
MediaMarkt
Naar: M. C.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230823-047656.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34961---]
MediaMarkt
Naar: M. C.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230823-047594.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34962---]
M. C.
Naar: MediaMarkt
Die langere wachttijd is nu al 2 weken. Wij eisen voor dit weekend nog een nieuwe wasmachine!Vertrouwen hebben wij absoluut niet meer in jullie slechte bedrijfsvoering.
MediaMarkt
Naar: M. C.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230823-047656.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34961---]
MediaMarkt
Naar: M. C.
Beste meneermevrouw Custers,Uw dossier is in behandeling bij onze collega's van Retour. Wij vragen een feedback en komen bij u terug zodra wij een antwoord ontvangen Gelieve onze excuses te aanvaarden voor het ongemakAarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:014243:28716---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:014243:28716---]
MediaMarkt
Naar: M. C.
Beste meneermevrouw Custers,Uw dossier is in behandeling bij onze collega's van Retour. Wij vragen een feedback en komen bij u terug zodra wij een antwoord ontvangen Gelieve onze excuses te aanvaarden voor het ongemakAarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:014243:28716---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:014243:28716---]
M. C.
Naar: MediaMarkt
Nogmaals, jullie sturen al 2 weken enkel excuses, maar komen niet met een oplossing.Wij gaan juridische stappen ondernemenEn vertrouwen hebben we absoluut niet in jullie bedrijf!
MediaMarkt
Naar: M. C.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230824-031792.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34956---]
M. C.
Naar: MediaMarkt
Nogmaals, jullie sturen al 2 weken enkel excuses, maar komen niet met een oplossing.Wij gaan juridische stappen ondernemenEn vertrouwen hebben we absoluut niet in jullie bedrijf!
MediaMarkt
Naar: M. C.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230824-031792.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34956---]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten