Terug

wachttijd premie zonnepanelen onaanvaardbaar lang

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. A.

Naar: FLUVIUS

13/02/2023

Wij lieten in augustus 2022 zonnepanelen plaatsen. In september werd de installatie goedgekeurd. Onze premie-aanvraag werd door Fluvius geregistreerd op 1/10/2022. Bijna vijf maanden later...nog niets ontvangen. Mailtjes met verzoek om meer uitleg (23/1 en 3/2) worden zelfs niet meer beantwoord. Bijzonder slechte service.

Berichten (4)

FLUVIUS

Naar: F. A.

13/02/2023

BesteIs het mogelijk om het adres van de klant te bezorgen?Het is voor ons niet mogelijk om op naam te zoeken.Alvast bedankt!Met vriendelijke groeten,Kris VermeerschKlachtencommissieBrusselsesteenweg 1999090 Mellewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

F. A.

Naar: FLUVIUS

13/02/2023

frank albersrootstraat 493080 tervuren

FLUVIUS

Naar: F. A.

13/02/2023

Beste heer AlbersIk heb uw klacht goed ontvangen.Ik bevraag me bij de betrokken dienst van Fluvius en zal u terug contacteren van zodra ik over meer informatie beschik.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: F. A.

28/02/2023

Beste heer AlbersIk kan u hierbij meedelen dat het dossier van de zonnepanelen werd goedgekeurd en verwerkt door de betrokken dienst van Fluvius.Wegens grote toestroom aan dossiers neemt de verwerkingstijd jammer genoeg meer tijd in beslag dan gewoonlijk.Excuses voor het lange wachten.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform