Terug

Wachttijd overschreden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: VANDEN BORRE

27/01/2021

Beste, Op 29/12/2020 heb ik in de winkel van jullie in Roeselare een Apple Macbook pro 16 512 GB besteld. Deze was niet in voorraad, dus heb ik een bestelling geplaatst. Ik heb al 1000 euro voorschot moeten betalen. Zowel jullie site als de verkoper (Nicky) vermelde dat het minimum 2 weken tot maximum 4 weken kon duren voor de laptop in de winkel was. We zijn ondertussen al 4 weken gepasseerd en nog steeds ligt deze laptop niet in de winkel, erger nog er is nog altijd geen voorraad. Ik heb op 27/01/2021 telefonisch contact met jullie opgenomen en daar kon men geen datum zeggen wanneer de laptop beschikbaar zou zijn, men zei zelf dat in plaats van minimum 2 weken het minimum 4 weken kon duren en er geen maximum tijd meer was. Jullie geven dus valse informatie zowel in de winkel als op jullie site. Bij Bol.com en Coolblue hebben ze dan wel een voorraad. Hoe kan dit, dat jullie na 4 weken nog altijd geen voorraad hebben van deze laptops. Krijg ik hier een korting op of een vergoeding? Hopelijk krijg ik hier snel een antwoord op en krijg ik zo snel mogelijk mijn laptop.

Berichten (2)

VANDEN BORRE

Naar: M. D.

27/01/2021

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-team

VANDEN BORRE

Naar: M. D.

27/01/2021

Beste Michiel, We bieden je onze verontschuldigingen aan voor deze lange wachttijd. Helaas is het toestel niet voorradig bij onze leverancier waardoor de leveringstermijn tot onze spijt hoger oploopt dan verwacht.Tot op heden hebben we nog steeds geen bevestiging wanneer je bestelling beschikbaar zal zijn. We doen uiteraard ons uiterste best om zo snel mogelijk een concrete datum voor levering te ontvangen.Uit commerciele overwegingen heb ik een korting van 50euro in je bestelling verwerkt als compensatie voor de lange wachttijd.Ik hoop je hiermee van dienst te zijn en wens je nog een fijne dag.DominiqueConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform