Beste, op 28/08 hebben wij een aanvraag gedaan voor een aansluiting in onze nieuwwoning via Sylvie van Delanghe in Lokeren. Delanghe was duidelijk geïnformeerd dat het over een nieuwbouw ging daar de aanvraag met een 'nieuwbouwpromo' van 6 maanden gratis internet en TV was. Ondanks het feit dat ik vermeld heb bij mijn aanvraag dat de kabel nog niet klaar lag werd dit niet zo doorgegeven naar Telenet. De technieker kwam langs op 15/09 en vertrok weer zonder iets te doen, er moesten graafwerken gebeuren en dit was niet zo aangevraagd door Delanghe. De kabel moet nog van de rooilijn tot in onze voortuin gegraven worden en aangezien dit om openbaar terrein gaat mag enkel Telenet of Proximus de graafwerken uitvoeren. De kabel van Proximus ligt niet in onze straat, veel andere opties hebben we dus niet. Volgens de klantendienst van Orange mogen ook zij dit niet uitvoeren omdat ze via de kabel van Telenet werken. De technieker ging ons dezelfde dag nog terug bellen, die hebben we dus nooit meer gehoord.Toen we contact zochten met Pieter-Jan van Delanghe en hen confronteerde met hun fout kregen we botweg het antwoord dat zij dit niet konden weten en dat 'een kabelaansluiting wel wat langer duurt dan 2 weken'. Ondertussen proberen wij al meer dan 2 maanden (!!!) een aansluiting te krijgen. Telenet liet ons weten dat er eerst iemand moet langskomen 'om de situatie in te schatten'. Dit zou maximum 14 dagen duren, dit werd ons al tot 4x toe beloofd maar nog steeds kwam er niemand langs. Toen ik het zo beu was en alles wou annuleren belde Malika van Telenet mij op, zij zou alles persoonlijk opvolgen en de werkvoorbereider zou zeker binnen de 14 dagen langs komen. Onze zaak was ondertussen geëscaleerd. Niet dus .. weer 3 weken verder en weer niemand gehoord of gezien. Wij zijn radeloos. Ondertussen hebben wij een aansluiting bij Tadaam maar daar zijn onze kinderen niet mee geholpen daar de computers enkel met een kabelaansluiting werken. Zowel Telenet als Delanghe laat ons gewoon aan ons lot over, er gebeurd gewoonweg niets. Wij hopen dat er eindelijk eens een einde mag komen aan deze miserie, de mensen 2 maanden zonder diensten zetten is gewoon schandalig!