Terug

Wachttijd nieuwe aansluiting: meer dan 2 maanden ondertussen!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: Telenet

02/11/2023

Beste, op 28/08 hebben wij een aanvraag gedaan voor een aansluiting in onze nieuwwoning via Sylvie van Delanghe in Lokeren. Delanghe was duidelijk geïnformeerd dat het over een nieuwbouw ging daar de aanvraag met een 'nieuwbouwpromo' van 6 maanden gratis internet en TV was. Ondanks het feit dat ik vermeld heb bij mijn aanvraag dat de kabel nog niet klaar lag werd dit niet zo doorgegeven naar Telenet. De technieker kwam langs op 15/09 en vertrok weer zonder iets te doen, er moesten graafwerken gebeuren en dit was niet zo aangevraagd door Delanghe. De kabel moet nog van de rooilijn tot in onze voortuin gegraven worden en aangezien dit om openbaar terrein gaat mag enkel Telenet of Proximus de graafwerken uitvoeren. De kabel van Proximus ligt niet in onze straat, veel andere opties hebben we dus niet. Volgens de klantendienst van Orange mogen ook zij dit niet uitvoeren omdat ze via de kabel van Telenet werken. De technieker ging ons dezelfde dag nog terug bellen, die hebben we dus nooit meer gehoord.Toen we contact zochten met Pieter-Jan van Delanghe en hen confronteerde met hun fout kregen we botweg het antwoord dat zij dit niet konden weten en dat 'een kabelaansluiting wel wat langer duurt dan 2 weken'. Ondertussen proberen wij al meer dan 2 maanden (!!!) een aansluiting te krijgen. Telenet liet ons weten dat er eerst iemand moet langskomen 'om de situatie in te schatten'. Dit zou maximum 14 dagen duren, dit werd ons al tot 4x toe beloofd maar nog steeds kwam er niemand langs. Toen ik het zo beu was en alles wou annuleren belde Malika van Telenet mij op, zij zou alles persoonlijk opvolgen en de werkvoorbereider zou zeker binnen de 14 dagen langs komen. Onze zaak was ondertussen geëscaleerd. Niet dus .. weer 3 weken verder en weer niemand gehoord of gezien. Wij zijn radeloos. Ondertussen hebben wij een aansluiting bij Tadaam maar daar zijn onze kinderen niet mee geholpen daar de computers enkel met een kabelaansluiting werken. Zowel Telenet als Delanghe laat ons gewoon aan ons lot over, er gebeurd gewoonweg niets. Wij hopen dat er eindelijk eens een einde mag komen aan deze miserie, de mensen 2 maanden zonder diensten zetten is gewoon schandalig!

Berichten (4)

Telenet

Naar: T. D.

03/11/2023

Beste,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en zullen u hierover contacteren.Met vriendelijke groet,Telenet klantendienstConfidential - Limited ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

T. D.

Naar: Telenet

20/11/2023

Zoals verwacht zijn we 2 weken verder en nog geen stap dichter bij een aansluiting, in tegendeel. Ik kreeg al een aanrekening terwijl we nog geen enkele actieve dienst hebben zucht ..

T. D.

Naar: Telenet

13/12/2023

We zijn 5 weken verder en nog steeds niets gehoord alsook nog steeds geen aansluiting, voor te lachen gewoon ... 4 maanden na de aanvraag en Telenet doet zoals verwacht NIETS!

T. D.

Naar: Telenet

08/01/2024

Net als je denkt dat het allemaal niet meer gekker kan .. ondertussen 5 maanden na aanvraag nog steeds geen aansluiting alsook 0,0 feedback van Telenet. Vandaag sluiten ze plots mijn GSM-nummer af bij Proximus. De klantendienst van Proximus wist mij te vertellen dat mijn nummer overgenomen was door Telenet.Telefonisch contact met Telenet en Sofie zegt ons doodleuk 'Oh jullie hebben dit nummer geactiveerd en ook alle vaste diensten staan nu actief.' Hoezo actief!? De kabel ligt nog open en bloot op onze oprit, we hebben geen materialen, geen technieker gezien en smeken al bijna een half jaar om een aansluiting en Telenet zegt doodleuk dat we ACTIEF zijn. Ik weet niet of ik moet huilen of lachen hiermee .. Bij deze zit ik nu dus ook zonder mobiele telefonie dankzij het fantastische TELENET. Een aanvraag die ik bijna een half jaar geleden gedaan heb en nooit geen simkaart ontvangen. Jullie blijven ons verbazen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform