Geachte mevrouw/heer,
Op 01/09 kreeg ik een digitale uitgavenstaat met een positief saldo van 1755,10€ ivm verrichtingen in augustus. Op 04/10 (ruim een maand later) heb ik gebeld naar het nummer 02/205.85.85 om te vragen wanneer het bedrag zal worden overgemaakt, want staat blijkbaar nog altijd geblokkeerd. Ze hebben me toen bevestigd dat ze onmiddellijk het nodige zouden doen, maar dat het enkele dagen kon duren...
Omdat er 2 weken later (17/10) nog steeds niets op mijn rekening staat bel ik opnieuw naar hetzelfde nummer van Worldline. De persoon aan de lijn zegt dat hij niets over mijn eerste vraag terugvindt, maar geen probleem, hij gaat onmiddellijk het nodige doen.
Vandaag 03/11 stel ik vast dat de mensen bij Worldline me telkens blaasjes wijsmaken, want op de uitgavenstaat van 01/11 staat nog steeds een tegoed van 1755,10€.
Blijkbaar word ik gewoon aan het lijntje gehouden en gebeurt er helemaal niets.
Ik heb een tegoed van 1755,10€ sinds augustus en ik moet intussen geld van mijn spaarboekje / beleggingen gebruiken voor betalingen omdat ik niet geholpen wordt. Dit kost bovendien tijd, veel ergernis en onzekerheid over wanneer ik over het geld zal kunnen beschikken.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 11/11 het bedrag op mijn zichtrekening over te maken.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie factuur
- Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht