Terug

Wachten op terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: Worldline

03/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 01/09 kreeg ik een digitale uitgavenstaat met een positief saldo van 1755,10€ ivm verrichtingen in augustus. Op 04/10 (ruim een maand later) heb ik gebeld naar het nummer 02/205.85.85 om te vragen wanneer het bedrag zal worden overgemaakt, want staat blijkbaar nog altijd geblokkeerd. Ze hebben me toen bevestigd dat ze onmiddellijk het nodige zouden doen, maar dat het enkele dagen kon duren... Omdat er 2 weken later (17/10) nog steeds niets op mijn rekening staat bel ik opnieuw naar hetzelfde nummer van Worldline. De persoon aan de lijn zegt dat hij niets over mijn eerste vraag terugvindt, maar geen probleem, hij gaat onmiddellijk het nodige doen. Vandaag 03/11 stel ik vast dat de mensen bij Worldline me telkens blaasjes wijsmaken, want op de uitgavenstaat van 01/11 staat nog steeds een tegoed van 1755,10€. Blijkbaar word ik gewoon aan het lijntje gehouden en gebeurt er helemaal niets. Ik heb een tegoed van 1755,10€ sinds augustus en ik moet intussen geld van mijn spaarboekje / beleggingen gebruiken voor betalingen omdat ik niet geholpen wordt. Dit kost bovendien tijd, veel ergernis en onzekerheid over wanneer ik over het geld zal kunnen beschikken. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 11/11 het bedrag op mijn zichtrekening over te maken. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (3)

Worldline

Naar: K. P.

15/11/2024

Beste Gelieve te noteren dat we enkel bijlagen in pdf of word kunnen openen. Tevens vragen wij u ook ons het klantennummer van worldlin door te geven beginnende met 6 of 7, de eerste 6 cijfers van uw kaart en de laatste 4 cijfers. Zonder deze gegevens kunnen wij u aanvraag niet beantwoorden. mvg Hilde Lossie Fraud Dispute Officer Issuing Dispute Fraud Tel.:+32 (0)2 205.85.85 Chaussée de Haecht 1442 Haachtsesteenweg 1130 Brussels Belgium s:mijnkaart.be s:macarte.be Hoe contact met ons opnemen? Via e-mail: door een antwoord te sturen op dit e-mailbericht via de 'reply' functie. Het is belangrijk dat u op deze manier contact met ons opneemt voor een vlotte opvolging van uw dossier (niet onder vorm van het opstellen en versturen van een nieuwe e-mail.)Via telefoon: +32 (0)2 205 85 85. (na uw taalkeuze, kies optie 2, en voer snelcode 1200 in om rechtstreeks doorgeschakeld te worden met een medewerker.)* Vermeld altijd de referentie die bovenaan deze e-mail staat.

K. P.

Naar: Worldline

15/11/2024

Beste Hilde, Na 2 weken wachten dan eindelijk toch een reactie, maar mijn optimisme is snel weer getemperd bij het lezen van uw antwoord : 1) Ik zie dat u vraagt naar mijn klantennummer, maar dit stond vermeld in de bijlage (pdf bijlage) ! Het betreft jullie eigen uitgavenstaat. U nam dus zelfs niet de moeite om even te kijken of mijn bericht een bijlage bevatte, dat wel degelijk een pdf bijlage was. Dit doet me vermoeden dat u zelfs niet de moeite nam om mijn klacht volledig te lezen, laat staan ernstig te nemen. 2) Uw bericht is heel koel, afstandelijk en toont geen greintje begrip of vorm van excuses. Ik mag aannemen dat ik op een klachtendienst ben terecht gekomen. Men zou denken dat zulke mensen toch een opleiding kregen om tactisch om te gaan met klachten. Maar goed, ik geef hierbij mijn klantnummer door en ook mijn kaartnummer. Mijn klantnummer is : 7174724851. De eerste 6 cijfers van mijn kaart : 445471. De laatste 4 cijfers : 9272. Indien ik van u geen bevredigend antwoord mag ontvangen en/of mijn tegoed niet tegen uiterlijk 21/11 op mijn rekening staat, dan zal ik mijn verhaal doen bij Win-Win, Test-Aankoop, Visa en de Ombudsfin. Instantoverschrijvingen zijn de dag van vandaag volledig ingeburgerd, dus dit kan snel afgehandeld worden met een beetje 'goodwill'. Bovendien lijkt me een excuus van Worldline het minste dat ik mag verwachten. Danielle Vloebergh

Worldline

Naar: K. P.

16/11/2024

Beste Gelieve te noteren dat het geld is overgemaakt naar de bankrekening. mvg Hilde Lossie Issuing Dispute Fraud Administration Haachtsesteenweg 1442 Chaussée de Haecht 1130 Brussels Belgium s:mijnkaart.be s:macarte.be Hoe contact met ons opnemen?Viae-mail: door een antwoord te sturen op dit e-mailbericht via de 'reply' functie. Het is belangrijk dat u op deze manier contact met ons opneemt voor een vlotte opvolging van uw dossier (niet onder vorm van het opstellen en versturen van een nieuwe e-mail.)Via telefoon: +32 (0)2 205 85 85.(na uw taalkeuze, kies optie 2, en voer snelcode 1200 in om rechtstreeks doorgeschakeld te worden met een medewerker.) * Vermeld altijd de referentie die bovenaan dezee-mailstaat.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform