Terug

Wachten op levering

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: Orange

08/10/2025

Op 19 september heb ik een smartphone met abonnement besteld op orange.be. De aanbetaling van 9€ werd onmiddellijk betaald. Tot op heden mocht ik niets meer vernemen of ontvangen. Op hun website word duidelijk vermeld dat het gevraagde toestel op voorraad is en normaal binnen 2 dagen zou moeten aankomen, maar zoals reeds vermeld nog niets mogen ontvangen of enige vorm van communicatie gekregen. Bel je naar hun klantenservice krijg je de melding dat ik geen orange simkaart gebruik en geraak ik niet binnen, bij het bellen naar hun vast nummer duurt de wachttijd meer dan 50 minuten, en de vraag of ik wil dat ze mij terug mogen bellen heb ik nog steeds geen antwoord mogen ontvangen.

Bemiddeling door Testaankoop 10 oktober 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform