Terug

Wachten op levering en geen antwoord meer ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. N.

Naar: Elektro Lommelen

01/03/2023

Beste, op 13/11/22 bestelde ik een afwasmachine die online betaald is. Er wordt steeds gemeld dat de levering verlaat is omdat het bestelde product niet meteen leverbaar is door problemen (corona, levering Azië,...).Ze hebben al voorgesteld om een ander type te bestellen, maar omdat dit zo een buitenmaat is, is er in deze maat niets meer voorradig. Maar sinds enkele dagen krijg ik helemaal geen antwoord meer. Volgens het laatste contact zou deze afgelopen week geleverd moeten zijn bij hun. Als gezin van 6 is een afwasmachine echt wel een must en we wachten er nu al bijna 4 maanden op!!!

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: R. N.

01/03/2023

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiMDhkMWE2ZjctZjQyNy00MzZhLTk1MDItNTVmY2U1MjNmNDk1IiwidGlja2V0X2lkIjoxNDgyNTA3OSwiZXhwIjoxNjg1NjE4Nzc4LjQ3NTQ3NH0.7-yd2zJy3OwbDoBnI_x8H9YviIknA7artQ0kNP9Dihkandticket_id=14825079andgid=15872]   [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV01 Mar 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14825079Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14825079Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be   [Onbekend -] ONBEKEND - 01 Mar 2023 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van RONNY NIJSSEN Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01738900-78].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01738900-78. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: e213544e-92e6-4b08-babd-20bcf35ab72f Wachten op levering en geen antwoord meer ontvangen Naam van de klant RONNY NIJSSEN Klantreferentie Factuurnummer: 254963 Beschijving van de klacht Beste, op 13/11/22 bestelde ik een... Ticket reference: 08d1a6f7-f427-436a-9502-55fce523f495


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform