Terug

wachten op jaarafrekening stroom

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: Luminus

05/09/2023

Beste ,Ik zou in mei 2023 mijn afrekening van de stroom gekregen moeten hebben maar door problemen met Fluvius krijg ik deze niet , er zou een probleem zijn met het verkrijgen van de gegevens nodig om deze afrekening op te maken.Ze hebben ons een digitale meter gegeven om dat dit zogezegd ter alle tijden uw stroomverbruik zou moeten geven , dit is tot op heden nog niet te merken , ondertussen kan ik mijn maandelijks voorschot niet aanpassen en niet van leverancier veranderen , ik vind dit ongepast in een digitale tijd als vandaag .Ik noteer zelf ook maandelijks de meterstanden maar die zouden niet volstaan .Ik ben iemand die niet snel klaagt maar dit vind ik een ongepaste situatie om klanten maanden lang aan het lijntje te houden .Dank u vriendelijk Hans De Proost

Berichten (1)

Luminus

Naar: H. D.

21/01/2025

Beste heer De Proost, Wij ontvingen uw klacht via test-aankoop in verband met uw jaarafrekening van elektriciteit. Onze excuses voor het ongemak. Na onderzoek stel ik vast dat mijn collega van de dienst facturatie u gisteren een mail heeft verstuurd. Bijgevoegd vindt u het actueel rekeningoverzicht en een duplicaat van uw slotafrekening. Indien u nog verdere vragen heeft, staan wij uiteraard ter beschikking om deze te beantwoorden. Met vriendelijke groeten, Van: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.be Verzonden: Tuesday, 5 September 2023 18:55 Aan: Priority priority@luminus.be Onderwerp: Klacht - wachten op jaarafrekening stroom - (CPTBE01869808-36) This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform