Terug

Wachten op afrekening maart 2023!!!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. R.

Naar: Luminus

17/08/2023

Ik wacht al sinds maart 2023 op mijn afrekening van elektriciteit. Ik heb al elke maand gebeld, gemaild en telkens het antwoord we zijn er mee bezig. Eerst lag het fluvius, daarna zat alles vast en nu zou een collega gevraagd hebben in april om alles van ons vast te zetten en niet te betalen?! Goed wetende dat wij tussen de €700 en de €800 moeten terugkrijgen! Wij hebben 18 zonnepanelen en warmtepomp en hebben telkens €100/maand betaald! Vorige maand heb ik gedreigd met een klacht en nu ineens zijn al mijn meterstanden van sinds maart 2021 weg!!! Dit zijn echt wanpraktijken en ik wil mijn geld terug!!!!!!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform