Beste, op 07/10/23 bestelde ik mijn Emma matras t.w.v. €1009 met korting van € 400.Onmiddellijk betaald dezelfde dag.Op 12/10/23 ontvang ik een bevestiging van de bestelling.Uiterste leverdatum zou 04/11/23 zijn.Op 13/11/23 geen matras: gebeld en gemaild want hun chatbot draait in cirkeltjes.Op 13/11/23 reactie ontvangen dat er logistieke problemen zijn en dat ik een korting zal ontvangen per dag dat ze later komt en dat ik ze tegen het einde van die week zou ontvangen.22/11/23 hetzelfde liedje: gebeld en weer dezelfde melding dat er logistieke problemen zijn. De matras zou dan in de eerste week van december geleverd worden.14/12/23 geen matras en opnieuw contact opgenomen. Tegen deze tijd zou de matras dan bijna gratis moeten zijn.Alweer een ander en hetzelfde excuus: problemen met inklaringen. En ook,logistieke problemen. Werk zelf in de logistiek dus weet wel wat dingen.De matras zou dan rond Kerstmis geleverd worden.Helaas geen matras onder de kerstboom.We zijn heden 06/01/24 en nog steeds geen matras en ik wil of mijn matras deze week of mijn geld terug. Ik bestel deze matras omdat ik rugklachten heb. Maar 3 maanden wachten is wel overdreven.Graag ontvang ik uw hulp wat ik kan doen.Met vriendelijke groet Elisabeth Callens