Terug

Wacht nog steeds op mijn pakketje

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: DPD Belgium

14/10/2024

Geachte heer/mevrouw, Ik wacht sinds vrijdag 11 oktober nog steeds op een pakketje met trackingnummer: 05212129023085 Ik heb meermaals contact met jullie opgenomen om dit pakketje te leveren in een DPD afhaalpunt: HET KNOPKE KLOOSTERSTRAAT 4 2180 EKEREN Ook vandaag werd er telefonisch beloofd om dit pakketje vandaag daar nog te leveren. Maar tot op heden is dit nog steeds niet gebeurd. Als ik de tracking mag geloven is het nog niet eens vertrokken. U gelieve mijn pakketjes correct te leveren. Mvg, Benny Bernaer

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: B. B.

14/10/2024

Beste Benny , Wij hebben uw verzoek ontvangen via het Test Aankoop platform. Hartelijk dank voor uw herinnering. We willen u informeren dat uw aanvraag inmiddels in behandeling is genomen door onze klantenservice. Onze klantenservice heeft de nodige stappen ondernomen en heeft het depot verzocht uw pakket zo spoedig mogelijk aan te bieden bij het door u gekozen afhaalpunt. U ontvangt een melding zodra uw pakket beschikbaar is op het afhaalpunt Het Knopke. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen. Wij wensen u een fijne dag verder. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, DPD Team Anissa Customer Care DPD (Belux) NV --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform