Terug

WAARSCHUWING

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. R.

Naar: LIDL BELGIUM

05/03/2022

Betreft LIDL te Sint Niklaas.de afsluitbare parking van LIDL in de Lamstraat te Sint Niklaas.Ik gebruikte de parking van LIDL om eerst een boodschap in de buurt te doen daarnaar kocht ik in de winkel wat en wou mijn parkeerticket aan de kassa laten scannen ( zoals bij vb. Colruyt)Dit is mijn eerste bezoek aan de vestiging. Ik wist dat er 90min parkeertijd voorzien was. Overige info heb ik niet gelezen wegens uitkijken naar orientatie parking en verkeer. Omdat ik de parking 9 minuten later dan de voorziene 90min verliet heeft LIDL mij 50€ aangerekend om de parking te kunnen verlaten! Als eerste ( laatste ? ) bezoek kan dat tellen. Bij deze wil ik alle consumenten van LIDL waarschuwen voor deze praktijk. Ik heb dit eerst bij LIDL zelf aangekaart maar ondertussen is de tijd om te reageren nu bij LIDL verstreken.Groeten, Frédien ROELS

Berichten (9)

LIDL BELGIUM

Naar: F. R.

07/03/2022

7 maart 2022 Referentienummer: 69629031 Beste Klant, Betreft: melding met referentie CPTBE01477120-04Bedankt voor de melding. Om de klant snel een oplossing te bieden, heb ik meer gegevens nodig. Is het mogelijk mij de volgende gegevens te bezorgen?Adresgegevens E-mailadresKopie parkeerticketKopie kasticketBankafschrift betaling boete waarop tijdstip van betaling zichtbaar is Alvast bedankt voor het antwoord. ------------------------------------------- Naam van de klant FRED ROELS - VAN DUNKlantreferentie Klantnummer: 2103207-53Beschijving van de klacht Betreft LIDL te Sint Niklaas.de afsluitbare parking van LIDL in de Lamstraat te Sint Niklaas.Ik gebruikte de parking van LIDL om eerst een boodschap in de buurt te doen daarnaar kocht ik in de winkel wat en wou mijn parkeerticket aan de kassa laten scannen ( zoals bij vb. Colruyt)Dit is mijn eerste bezoek aan de vestiging. Ik wist dat er 90min parkeertijd voorzien was. Overige info heb ik niet gelezen wegens uitkijken naar orientatie parking en verkeer. Omdat ik de parking 9 minuten later dan de voorziene 90min verliet heeft LIDL mij 50Eur aangerekend om de parking te kunnen verlaten! Als eerste ( laatste ? ) bezoek kan dat tellen. Bij deze wil ik alle consumenten van LIDL waarschuwen voor deze praktijk. Ik heb dit eerst bij LIDL zelf aangekaart maar ondertussen is de tijd om te reageren nu bij LIDL verstreken.Gewenst resultaatTerugbetaling: Eur 50,00Bijgevoegde documenten Met vriendelijke groeten, Annabel L. Lidl Klantendienst Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze privacy cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens.

F. R.

Naar: LIDL BELGIUM

07/03/2022

Referentienummer: 69629031Beste Klant,Betreft: melding met referentie CPTBE01477120-04

F. R.

Naar: LIDL BELGIUM

07/03/2022

Referentienummer: 69629031Beste Klant,Betreft: melding met referentie CPTBE01477120-04

LIDL BELGIUM

Naar: F. R.

08/03/2022

8 maart 2022 Referentienummer: 69629031 Beste Klant, Betreft: melding met referentie CPTBE01477120-04Bedankt voor het antwoord.Echter zitten er geen documenten in bijlage en mochten wij ook geen verdere klantgegevens ontvangen.Om de klant een oplossing te kunnen bieden, heb ik de volgende gegevens nodig om zijn dossier te vervolledigen:AdresgegevensE-mailadresKopie parkeerticketKopie kasticketBankafschrift betaling boete waarop tijdstip van betaling zichtbaar is------------------------------------------- Naam van de klant FRED ROELS - VAN DUNKlantreferentie Klantnummer: 2103207-53Beschijving van de klacht Betreft LIDL te Sint Niklaas.de afsluitbare parking van LIDL in de Lamstraat te Sint Niklaas.Ik gebruikte de parking van LIDL om eerst een boodschap in de buurt te doen daarnaar kocht ik in de winkel wat en wou mijn parkeerticket aan de kassa laten scannen ( zoals bij vb. Colruyt)Dit is mijn eerste bezoek aan de vestiging. Ik wist dat er 90min parkeertijd voorzien was. Overige info heb ik niet gelezen wegens uitkijken naar orientatie parking en verkeer. Omdat ik de parking 9 minuten later dan de voorziene 90min verliet heeft LIDL mij 50Eur aangerekend om de parking te kunnen verlaten! Als eerste ( laatste ? ) bezoek kan dat tellen. Bij deze wil ik alle consumenten van LIDL waarschuwen voor deze praktijk. Ik heb dit eerst bij LIDL zelf aangekaart maar ondertussen is de tijd om te reageren nu bij LIDL verstreken.Gewenst resultaatTerugbetaling: Eur 50,00Bijgevoegde documenten Met vriendelijke groeten, Annabel L. Lidl Klantendienst Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze privacy cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens.

F. R.

Naar: LIDL BELGIUM

11/03/2022

referentie CPTBE01477120-04rekening BE64 8601 1523 3352 ROELS FREDIEN

LIDL BELGIUM

Naar: F. R.

17/03/2022

17 maart 2022 Referentienummer: 69629031 Beste Klant, Bedankt voor het antwoord.Ik merk op dat het rekeningnummer van de klant werd aangevuld, maar dat wij nog steeds geen andere klantgegevens/bijlagen mochten ontvangen.Zonder deze gegevens kunnen wij niet verder helpen.Is het mogelijk mij de volgende gegevens te bezorgen?AdresgegevensE-mailadresKopie parkeerticketKopie kasticketBankafschrift betaling boete waarop tijdstip van betaling zichtbaar isAlvast bedankt voor het antwoord. ------------------------------------------- Naam van de klant FRED ROELS - VAN DUNKlantreferentie Klantnummer: 2103207-53Beschijving van de klacht Betreft LIDL te Sint Niklaas.de afsluitbare parking van LIDL in de Lamstraat te Sint Niklaas.Ik gebruikte de parking van LIDL om eerst een boodschap in de buurt te doen daarnaar kocht ik in de winkel wat en wou mijn parkeerticket aan de kassa laten scannen ( zoals bij vb. Colruyt)Dit is mijn eerste bezoek aan de vestiging. Ik wist dat er 90min parkeertijd voorzien was. Overige info heb ik niet gelezen wegens uitkijken naar orientatie parking en verkeer. Omdat ik de parking 9 minuten later dan de voorziene 90min verliet heeft LIDL mij 50Eur aangerekend om de parking te kunnen verlaten! Als eerste ( laatste ? ) bezoek kan dat tellen. Bij deze wil ik alle consumenten van LIDL waarschuwen voor deze praktijk. Ik heb dit eerst bij LIDL zelf aangekaart maar ondertussen is de tijd om te reageren nu bij LIDL verstreken.Gewenst resultaatTerugbetaling: Eur 50,00Bijgevoegde documenten Met vriendelijke groeten, Annabel L. Lidl Klantendienst Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze privacy cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens.

F. R.

Naar: LIDL BELGIUM

03/04/2022

Referentienummer: 69629031Beste Klant,Betreft: melding met referentie CPTBE01477120-04Tot heden is alle correspondentie met LIDL stilgevallen. Het lijkt er sterk op dat LIDL - met het inbouwen van drempels ( bewijzen vragen met beperkte documentsystemen ) - de klant verder wil ontmoedigen zodat die het opgeeft, eerder dan een compromis te vinden. Groeten, Frédien ROELS

LIDL BELGIUM

Naar: F. R.

06/04/2022

DATA NOT AVAILABLE

F. R.

Naar: LIDL BELGIUM

12/04/2022

4 april 2022Referentienummer: 69629031Beste Klant,BETREFT: Klachtenreferentie CPTBE01477120-04Bedankt voor het doorsturen van de gevraagde documenten.Sorry voor de laattijdige reactie.Ik heb dit grondig bekeken voor je, maar helaas kan er niet ingegaan worden op de vraag om de kosten van je parkeerticket terug te betalen.Graag meld ik nogmaals dat er bij het binnenrijden van de parking alsook aan de lift en in het filiaal duidelijke informatie beschikbaar is omtrent het gehanteerde parkeersyteem.Mijn excuses voor dit ongemak.Ik wens je nog een fijne dag toe!De door u aangehaalde argumenten waren reeds gekend bij het indienen van de klacht toch wou LIDL bewijs van parkeren, bewijs van aankoop en bewijs van tijdstip van betaling, om na een maand tot uw besluit te komen m.a.w. de vraag naar bewijzen was totaal overbodig. Is dit willekeur of bewuste obstructie. Eveneens een fijne dag gewenst. Frédien ROELS


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform