Terug

Waarschuwing personal training

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: Basic-Fit

11/01/2022

Beste , ik werk als begeleider bij jeugdzorg nederland. In belgie ben ik officieel pab assistent en begeleid ik een jongen met een zware mentale beperking. Ik neem deze jongen ook vrijwillig mee naar de gym.. nu gaan ze mijn abonnement blokkeren omdat ik deze jongen dus meeneem en deze dus mee sport bij mij. Dit is zuiverste vorm van discriminatie . Ik heb 0 klanten als personal trainer ik begeleid deze jongen alreeds jaren

Berichten (6)

Basic-Fit

Naar: B. B.

11/01/2022

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 08514995 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: B. B.

12/01/2022

Hi Bart,Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.Als het niet gaat om personal training, maar enkel over begeleiding onder het sporten. Dan kan je de situatie het beste even bespreken met de medewerkers op de club.Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ.Met sportieve groet,CordellCustomer SupportBasic-FitWist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op "My Basic-Fit" om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition!ref:_00D24fJbb._5005INdW5a:refT2410.1

B. B.

Naar: Basic-Fit

12/01/2022

Dit is niet oke !! De medewerkers weten dit. Als zomaar iedereen dit mag gaan roepen zonder structuur of bewijs is dit niet oke !! Dit is discriminatie en ga ik helemaal NIET mee akkoord !! Omdat er een gefrustreerde personal trainer melding maakt waardoor iederee op de tippen van de tenen moet lopen ?? Even een vraag komen stellen en beleefd zich voorstellen is teveel gevraagd ??. Ik ben helemaal NIET akkoord en verwacht uitgebreide verontschuldiging en een compensatie voor deze jongen !!! De trainer die ons hiervan beschuldigd mag zich gerust melde en een voorstel doen !!! Deze jongen heeft 25jaar in instellingen verbleven in begeleid hem thuis 12 uur per week en daarnaast mag hij mee naar de gym als hij zich stabiel genoeg voelt.. en eerst pikken ze zijn kledij en nu gaan wij buite gepest worden ??? Neen hier ga ik Niet mee akkoord !!

B. B.

Naar: Basic-Fit

12/01/2022

Hier het bewijs.. deze jongen krijgt intensieve kine begeleiding maar kine sessies zijn duur dus oefent hij samen met mij zijn kineoefeningen !! Maar dit mag blijkbaar niet??

Basic-Fit

Naar: B. B.

12/01/2022

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 08515940 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: B. B.

12/01/2022

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 08515952 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform