Terug

Waardeloze kortingsbon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: MediaMarkt

18/11/2019

Beste,Op 9/11/19 kreeg ik een mail met een kortingsbon t.w.v. 10euro met bijgevoegde code. Enkel 4 weken geldig vanaf die datum bij een aankoop boven de 60euro. Nu wilde ik die bon verzilveren bij een webaankoop die aan alle voorwaarden voldeed en blijkt dit helemaal niet te gaan.Ondertussen heb ik al 2 maal via mail contact opgenomen met jullie klantendienst om dit te melden en de korting te kunnen krijgen waarop ik recht heb. Maar helaas zoals reeds eerder meegemaakt met mediamarkt blijken jullie doofstom eens er klachten binnenkomen.Dus zie ik mij genoodzaakt om het via deze openbare weg te doen en kunnen andere leden ondertussen ook jullie respons of terug niet repons ervaren.

Berichten (6)

MediaMarkt

Naar: J. M.

21/11/2019

Beste,Hartelijk bedankt voor uw melding.Zou u mij het referentienummer van uw e-mail kunnen bezorgen alstublieft?Alvast bedankt.Vriendelijke groeten,Cordialement,AnoukComplaints Teamcomplaints@mediamarkt.bewww.mediamarkt.bewww.saturn.luBrusselsesteenweg 496 bus 21731 Asse ZellikBelgie

J. M.

Naar: MediaMarkt

21/11/2019

Geachte,Dit is de volledige mail: Gefeliciteerd Jean!Hieperdepiep, hoera! Vandaag ben je jarig! Hopelijk word je de hele dag lang goed in de watten gelegd, want het is jouw moment om te schitteren! Daarom krijg jij van ons een speciale couponcode ter waarde van € 10 die je kan gebruiken in de winkel en online!Opgelet! Als je je code op de webshop wilt gebruiken, moet je ingelogd zijn met je online account.In de winkel: Toon je klantennummer aan de kassa als je je cadeautje gaat afrekenen. Jouw klantennummer: 9802932009640388Jouw persoonlijke couponcode:9803001817507073 Ik kies mijn cadeautje! >

J. M.

Naar: MediaMarkt

25/11/2019

Geachte,Ik wacht nog steeds op een antwoord.

MediaMarkt

Naar: J. M.

26/11/2019

Meneer Mees,Bedankt voor uw e-mail.De kortingsbon lijkt te werken, maar u bent misschien niet ingelogd op uw CLUB-account of heeft deze nog niet aangemaakt?Ik nodig je uit om er een te maken via:s:www.mediamarkt.be/nl/shop/cardinformation.In de tussentijd hebben we de door ons verzonden kortingsbon geannuleerd en een nieuwe gemaakt:9803001817691055Maar je moet het gebruiken via je CLUB-account.Zonder dit is het niet mogelijk.Eenmaal op uw account, selecteert u de voucher. Vervolgens kunt u de artikelen aan uw winkelwagentje toevoegen. Wanneer u de betaalmethode bereikt, selecteertvoegt u uw promotiecode toe en kiest u een andere betaalmethode om de aankoop te voltooien.Vergeet niet de gebruiksvoorwaarden te volgen (minimaal Eur 60, ...).In de hoop dat je er eindelijk van kunt genieten, wens ik je een fijne dag.Ik blijf tot uw beschikking voor verdere informatie.MoniqueVriendelijke groeten,Cordialement,Complaints Teamcomplaints@mediamarkt.bewww.mediamarkt.bewww.saturn.luBrusselsesteenweg 496 bus 21731 Asse ZellikBelgie

J. M.

Naar: MediaMarkt

26/11/2019

Geachte,Het is nog steeds niet mogelijk om de coupon in te ruilen, hij bestaat volgens de website zelfs niet. (zie bijgevoegde foto) Alle voorwaarden waren zeker voldaan.

J. M.

Naar: MediaMarkt

28/11/2019

Geachte, De kortingsbon werkt nog steeds niet ondanks ik aan alle voorwaarden voldoe. Maar het hoeft voor mij ook niet meer. Ik wilde deze gebruiken bij aankoop van een nieuwe bureaustoel en heb dezelfde stoel ondertussen bij de concurrentie aangeschaft aan een prijs die 25 euro goedkoper was als jullie web prijs. Dus ik hoef de korting niet meer want ben niet van plan om nog een aankoop te doen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform