Terug

Waardeloze compensatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Cool blue

10/10/2023

Ik heb na 7 weken mijn laptop beschadigd teruggekregen en ik belde ook voor de compensatie die ze mij beloofd hebben. Krijg ik uiteindelijk een BON van 40 euro. Terwijl ik nooit nog bij hen wil kopen. Om dan nog maar te zwijgen over het bedrag. Pure schande.

Berichten (9)

Cool blue

Naar: A. C.

10/10/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

A. C.

Naar: Cool blue

17/10/2023

REAGEER EN LIEG WEER NIET ZOALS JULLIE DAT GOED KUNNEN.

Cool blue

Naar: A. C.

17/10/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: A. C.

18/10/2023

Beste,Ik heb het even nagekeken en ik zie dat wij de klant de oplossing geboden hebben om de herstelkosten terug te betalen. Daarbovenop werd ook een 40 euro bon aangeboden.Ik heb alvast de melding alvast doorgezet naar onze administratieve afdeling zodat zij dit in orde kunnen brengen. Om de terugbetaling te kunnen regelen, hebben wij het rekeningnummer nodig waarop wij dit mogen terugbetalen. Dit hebben wij gisteren ook opgevraagd maar nog geen reactie op gekregen. In afwachting van jouw antwoord, wens ik je alvast een heel fijne dag verder!Met vriendelijke groet,Christof van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlach.Coolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On October 17, 2023, 9:28 :AM GMT+2 klantenservice@coolblue.be

A. C.

Naar: Cool blue

22/10/2023

Zorg dat ik mijn geld ook effective terug krijg.

Cool blue

Naar: A. C.

22/10/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: A. C.

24/10/2023

Goedemorgen Adriaan,De waardebon werd ondertussen aan je account toegevoegd en het bedrag ter waarde van Eur 235.66 staat klaar om aan je terug te betalen. Ik verwacht dat dit binnen enkele dagen op je rekening staat.Ik hoop je hierbij voldoende te hebben gea¯nformeerd. Toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek een van onze winkels.Met vriendelijke groet,Glenn van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On October 22, 2023 at 9:26 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

A. C.

Naar: Cool blue

24/10/2023

Dat zeggen jullie al 1,5 week dat het geld snel op mijn rekening staat, maar betalen doen jullie niet. Heb ik morgen mijn geld niet, dan moet ik stappen ondernemen.

Cool blue

Naar: A. C.

24/10/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform