Beste, ik heb 215 euro aan waardebonnen van Proximus, (4x50 euro en3x5 euro ingeruild via play and gold) die niet werken.bij het online bestellen konden de codes nooit gevalideerd worden , na dagen van bellen en chatten werd er nooit een oplossing gevonden , dus besloot ik langs te gaan naar een proximus center(gent) met dit probleem, om eventueel mijn toestel ook daar dan aan te kopen.het toestel dat ik wou(iphone11) hadden ze toen niet binnen, ik vertelde hem over mijn probleem met de waardebonnen, hij heeft toen de waardebonnen getest door de barcodes in te scannen en deze waren in de winkel wel geldig. wat volgens hem duidde op een probleem van de website, waardoor ik mijn bonnen enkel zou kunnen gebruiken in een proximus store.ik heb dan de iphone 11 besteld in de proximus store (deinze) waar ze de iphone 11wel binnen hadden.daar liep het weer mis... toen zij de bonnen inscande kwam op haar scherm de melding dat de bonnen al verlopen zijn,wat uiteraard niet kan want op mijn mail staat dat de bonnen geldig zijn tot april 2020 toch kon zijn uiteraard niets voor mij doen , ik vind het absoluut niet kunnen dat waardebonnen niet geldig meer blijken te zijn terwijl het zwart op wit op mijn mail staat van wel.... daarom probeer ik via hier toch een laatste keer een oplossing hiervoor te zoeken want dit kan uiteraard niet zomaar.ik heb gechat via my proximus bizz , via de facebookchat van proximus bizzvia de facebookchat van proximus belgiegebeld en gechat via de klantendiensten hier worden mijn berichten bekeken en genegeerdook gebeld met een bizz expert.en niemand kan mij helpen...