Terug

Waardebonnen Play&gold

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: Proximus

22/11/2019

Beste, ik heb 215 euro aan waardebonnen van Proximus, (4x50 euro en3x5 euro ingeruild via play and gold) die niet werken.bij het online bestellen konden de codes nooit gevalideerd worden , na dagen van bellen en chatten werd er nooit een oplossing gevonden , dus besloot ik langs te gaan naar een proximus center(gent) met dit probleem, om eventueel mijn toestel ook daar dan aan te kopen.het toestel dat ik wou(iphone11) hadden ze toen niet binnen, ik vertelde hem over mijn probleem met de waardebonnen, hij heeft toen de waardebonnen getest door de barcodes in te scannen en deze waren in de winkel wel geldig. wat volgens hem duidde op een probleem van de website, waardoor ik mijn bonnen enkel zou kunnen gebruiken in een proximus store.ik heb dan de iphone 11 besteld in de proximus store (deinze) waar ze de iphone 11wel binnen hadden.daar liep het weer mis... toen zij de bonnen inscande kwam op haar scherm de melding dat de bonnen al verlopen zijn,wat uiteraard niet kan want op mijn mail staat dat de bonnen geldig zijn tot april 2020 toch kon zijn uiteraard niets voor mij doen , ik vind het absoluut niet kunnen dat waardebonnen niet geldig meer blijken te zijn terwijl het zwart op wit op mijn mail staat van wel.... daarom probeer ik via hier toch een laatste keer een oplossing hiervoor te zoeken want dit kan uiteraard niet zomaar.ik heb gechat via my proximus bizz , via de facebookchat van proximus bizzvia de facebookchat van proximus belgiegebeld en gechat via de klantendiensten hier worden mijn berichten bekeken en genegeerdook gebeld met een bizz expert.en niemand kan mij helpen...

Berichten (1)

Proximus

Naar: M. R.

06/12/2019

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerdRef. [THREAD_ID:192961169896]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform