Beste, op 1 januari bestelden we een airfryer bij Vanden Borre webshop. We betaalden het product met een aankoopbon waarvan je de code ingaven op de website, en een resterend deeltje zelf. De website nam de bon aan zonder probleem aan, en het online betalingssysteem rekende dus perfect de rest af.Het product was niet meteen leverbaar, we moesten enkele weken wachten. We ontvingen een bevestigingsmail, die startte met bedankt voor je bestelling en we gaan onmiddellijk voor je aan de slag. Echt gelezen hebben we die mail niet, maar blijkbaar stond er onderaan nog te betalen 50 euro, maw het bedrag van de waardebon. Die was blijkbaar niet verwerkt? Wij waren ons hier natuurlijk niet bewust van. Waarom zouden we: een informaticasysteem dat, na ingave van een unieke code op de bon, het aankoopbedrag vermindert met de waarde van die bon, dan lijkt alles toch perfect in orde?Ongeveer 3 weken later ontvangt mijn vrouw een telefoontje dat ze amper begrijpt. Het komt erop neer dat Vandenborre de registratie van de bon niet kan terugvinden en dat WIJ die unieke code maar even opnieuw moeten doorgeven. Er begint een over-, en weer gemail. We zijn immers drie weken verder en de vuilniskar is al twee keer gepasseerd en de waardebon is dus opgehaald met het oud papier.Nu, mocht Vanden borre onmiddellijk contact met ons hebben opgenomen omwille van het niet goed verwerken van hun bon, dan konden we wellicht de originele bon nog terugvinden, maar drie weken later, voor een (in onze ogen) gebruikte bon? Beetje serieus blijven.Ik verwacht dat Vanden Borre de fout op zich neemt. Geen excuses meer. Hun website aanvaardde initieel de bon, vroeg het resterend bedrag te betalen en dat is ook via hun website onmiddellijk afgehandeld, probleemloos. Ik denk zelfs dat je via hun website een product niet kàn gedeeltelijk kopen en achteraf verder kunt bijpassen, dus hoe zou je dan een openstaand bedrag kunnen hebben? Het is absurd dat Vanden Borre dan ook weigert het product te leveren omdat we een bon drie weken na gebruik, niet meer kunnen bovenhalen als bewijs, en het gebrek aan dat inzicht komt allesbehalve klantvriendelijk over.We willen graag onze airfryer ontvangen, we hebben reeds vier weken geleden aan het volledige bedrag voldaan.