Terug

Waarde cadeaubon komt niet overeen met betaald bedrag

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: WONDERBOX

01/01/2023

Beste, We bestelden via omruiling een elektronische cadeaubon Romantisch tafelen. Het saldo van de omgeruilde bon was €69,90 maar de effectieve waarde van de bon bij inwisseling in het restaurant bleek slechts €59,90. Jullie beweren (zie jullie mail van 24/11/2022) dat dit komt omdat de waarde van het geschenk bij de originele bon €10 bedraagt. Dan moet bij omruiling slechts een saldo van €59,90 vermeld worden om correct te zijn. Bovendien gaat deze redenering niet op. Wanneer wij op vandaag de bon romantisch tafelen als elektronische bon aankopen via jullie website, betalen we daar €69,90 voor terwijl de waarde van het diner slechts €59,90 bedraagt volgens jullie site. En dan hebben we geen cadeau ontvangen. Wanneer we de fysieke box Typisch Belgisch zouden aankopen voor €49,90, dan ontvangen we een cadeau in de box (wijnset) en toch een diner van €49,90 in hetzelfde restaurant (Neptunus Nieuwpoort). Het argument dat de waardevermindering van €10 dus aan het cadeau ligt, houdt geen steek.Gezien wij van een saldo van €69,90 uitgingen en we in het restaurant slechts van een saldo van €59,90 konden gebruikmaken, wensen wij een terugbetaling van €10.

Berichten (1)

A. V.

Naar: WONDERBOX

19/01/2023

Beste,Mijn klacht van 01/01/2023 werd nog niet behandeld. Gelieve hier dringend gevolg aan te geven.Met vriendelijke groeten,Annick Vranken


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform