Kort na levering (26/1/2011) van 2 relaxzetels, die uitgerust zijn met een aandrijfmechanisme op batterij, bleek dit mechanisme bij één zetels defect. Na verschillende telefoons met de Service Dienst van Heylen en bezoeken van technische staf, die zich beperkten tot het uitwisselen van batterijen, stuurde Heylen een technieker van de firma POS en werd het probleem opgelost door het vervangen van het aandrijfmechanisme zelf. Een stroomlek daar veroorzaakte het leeglopen van de batterij. Kort nadien vertoonde de tweede zetel hetzelfde defect. Opnieuw stuurde Heylen verschillende malen technische staf die zich beperkte tot het uitwisselen van batterijen. Dit ondanks het feit dat we telkens verwezen naar het probleem met de eerste zetel en de noodzaak eerder het aandrijfmechanisme te vervangen of de stroomlek op te lossen dan steeds en enkel batterijen te vervangen. Op 12 januari bevestigde Service Dienst Heylen dat ze de nodige onderdelen voor de tweede zetel verwachtten in diezelfde week. Na herinneringen, op 19 Februari 2015, kregen we een e-mail informatie van Service Heylen zeggende Inderdaad, van een spoedige levering (onderdelen) is geen sprake meer, het is nog afwachten als wij de batterijen (!?) gaat ontvangen. We wezen Heylen op het nog langer onaanvaardbare van deze situatie en op hun verantwoordelijkheid in een aangetekend schrijven dd. 1/4/2015. Na opnieuw twee maanden blijven we nog steeds zonder reactie van Heylen. Alle klachten werden binnen de waarborg periode ingeleid wat ook blijkt uit de beschikbare correspondentie. Na jaren hebben we nooit van onze dure aankoop kunnen genieten. Permanent was er één van de twee relaxzetels defect. Er zijn meer stavende documenten beschikbaar dan aangehecht.