Terug

Waarborg: garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. N.

Naar: MediaMarkt

31/08/2023

Beste10 Maanden na aankoop van toestel Samung is hij in juli 2023 stilgevallen. Na terugkomst van mijn reis ben ik bij jullie (Mediamarkt Zwijnaarde) terug gekomen, om na te zien wat er aan de hand was met mijn toestel. Ik ben tot bij de dienst na verkoop geraakt, daar heb ik een 25 tal minuten moeten wachten, bij de reparatie dienst van uw winkel.Wat zij daar gedaan hebben, heb ik geen zicht op.Wat zij mij konden zeggen : “ ga naar de onthaal balie , je GSM moet terug naar Samsung onder garantie , daar het hoogstwaarschijnlijk iets mis is met het opladen van de batterij , die laad niet meer voldoende op “Bij de dienst na verkoop heb ik de factuur en de gsm afgegeven , en vertelde dat ik in het Zuiden Frankrijk , bij een erkende hersteller ben geweest om te zien wat er aan de hand was.Zij hebben 2 dagen mijn GSM gehouden en geprobeerd hem opnieuw te doen starten. Wat een paar keer is gelukt ( zonder hem te openen) , maar op het laatste viel hij alleen maar uitDaar heb ik een nieuw Samsung gekocht en gezien er geen herstelling werd gedaan op de kapotte toestel, moest ik geen verdere kosten betalenEn ik heb wel gezegd aan u dat ik hiervan een factuur heb gekregen ( van het nieuw toestel ) en dat ik dit kon voorleggen. Dat de erkende hersteller in Frankrijk het toestel zou geopend hebben is ondertussen van de baan geveegd via schriftelijk bewijs.Toch weigeren jullie tussen te komen in deze zaak.

Berichten (6)

MediaMarkt

Naar: J. N.

31/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230831-007967.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34961---]

MediaMarkt

Naar: J. N.

31/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230831-007967.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34961---]

J. N.

Naar: MediaMarkt

18/09/2023

Bestereferentienummer 230831-007967.Heeft u deze zaak al kunnen bekijken.Alvast bedankt voor uw reactie.

MediaMarkt

Naar: J. N.

18/09/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230918-004422.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34950---]

J. N.

Naar: MediaMarkt

16/10/2023

GeachteGelieve deze zaak dringend te bekijken. Uw referentie: 230918-004422.Alvast bedankt!

MediaMarkt

Naar: J. N.

16/10/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 231016-016060.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34941---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform