Beste10 Maanden na aankoop van toestel Samung is hij in juli 2023 stilgevallen. Na terugkomst van mijn reis ben ik bij jullie (Mediamarkt Zwijnaarde) terug gekomen, om na te zien wat er aan de hand was met mijn toestel. Ik ben tot bij de dienst na verkoop geraakt, daar heb ik een 25 tal minuten moeten wachten, bij de reparatie dienst van uw winkel.Wat zij daar gedaan hebben, heb ik geen zicht op.Wat zij mij konden zeggen : “ ga naar de onthaal balie , je GSM moet terug naar Samsung onder garantie , daar het hoogstwaarschijnlijk iets mis is met het opladen van de batterij , die laad niet meer voldoende op “Bij de dienst na verkoop heb ik de factuur en de gsm afgegeven , en vertelde dat ik in het Zuiden Frankrijk , bij een erkende hersteller ben geweest om te zien wat er aan de hand was.Zij hebben 2 dagen mijn GSM gehouden en geprobeerd hem opnieuw te doen starten. Wat een paar keer is gelukt ( zonder hem te openen) , maar op het laatste viel hij alleen maar uitDaar heb ik een nieuw Samsung gekocht en gezien er geen herstelling werd gedaan op de kapotte toestel, moest ik geen verdere kosten betalenEn ik heb wel gezegd aan u dat ik hiervan een factuur heb gekregen ( van het nieuw toestel ) en dat ik dit kon voorleggen. Dat de erkende hersteller in Frankrijk het toestel zou geopend hebben is ondertussen van de baan geveegd via schriftelijk bewijs.Toch weigeren jullie tussen te komen in deze zaak.