Terug

Waarborg en herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

M. T.

Naar: MediaMarkt

15/03/2025

Op 9 februari 2023 kocht de heer YEVGENI MEDVEDIEV een frigo van het merk OK, model OFK466F voor de prijs van 294,99 € bij MEDIA MARKT Oostakker en kocht daarbij een uitbreiding van de waarborg met 60 maanden voor 49,99 € Begin februari koelt de frigo niet mee ren er wordt contact opgenomen met Media Markt. Deze verwijst naar een ‘hotline’ 0032 2 620 09 63. Er wordt hiernaar gebeld om het defect te melden. Op 14 februari 2025 krijgt de heer Medviedev een mail van sfg.fr (contract 008291095465 dossier DMMG25021156584): binnenkort zal hij een mail ontvangen met stappen die moeten gezet worden voor verdere afhandeling van het dossier. Op 18 februari 2025 komt deze mail van ‘de Elektrotechnieker’ (ref #3823 ref. WO801995) waarin foto’s van het toestel gevraagd worden. Deze foto’s worden dezelfde dag nog doorgestuurd. Gedurende een ganse tijd is er geen nieuws. Dan volgt een telefoon: de vorige hersteldienst is failliet en een nieuwe dienst neemt over op 6 maart 2025. Er wordt een afspraak gemaakt: op 12/3/25 zal een technieker zich melden op het adres van dhr. MEDVEDIEV: Isidoor Devosstraat 43 te 9040 StAmandsberg. Niemand verschijnt op de afspraak, nochtans is Dhr. MEDVEDIEV de ganse tijd thuis. Na meer dan een maand is er dus geen technieker gekomen en er is niets bekend over het vervolg van dit dossier. Zeker voor een frigo, waarvan de inhoud dus al na een week moest weggegooid worden, is dit schandalig. Ondertussen heft de heer MEDVEDIEV noodgedwongen een nieuwe frigo moeten kopen, ondanks alles terug bij MediaMarkt Oostakker. (ik schrijf in zijn naam omdat hij als vluchteling uit Oekraïne het nederlands nog niet voldoende machtig is)

Berichten (1)

MediaMarkt

Naar: M. T.

03/04/2025

Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze reactie. Uw probleem is nog in behandeling. Om uw vraag bij te werken met aanvullende informatie, klik hier Onderwerp Waarborg en herstelling Reactie Door E-Mail Antwoorden (03/04/2025 13:14) Geachte Testaankoop, In reactie op uw schrijven d.d. 15 maar bericht ik u als volgt (uw referentie: @@REF_ID@66c6ec1126ae855aeb@REF_ID@@) Allereerst mijn welgemeende excuses voor de late reactie op uw bericht. Er is contact opgenomen met de verzekeringsmaatschappij waar de verlenging van de waarborg is afgesloten. Conform de algemene voorwaarden heeft de consument een waardebon ter waarde van de restwaarde ontvangen. MediaMarkt betreurt het ten zeerste dat door problemen bij de verzekeringsmaatschappij de consument een nieuwe frigo heeft moeten aanschaffen. Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bram Complaints Specialist Referentienummer vraag 250315-022856 Gemaakt op: 15/03/2025 15:50 Laatst bijgewerkt op: 03/04/2025 13:14 Status: Bijgewerkt Nog vragen? Bezoek onze FAQ-pagina. Volg ons: Media Markt Brusselsesteenweg 496, 1731 Zellik Contact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:001115:45462---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform