Beste Christophe,Op woensdag 9 februari heb je ons een eerste mail verstuurd mbt de geleende bestelwagen.Op vrijdag 11 februari heeft de winkelverantwoordelijke jouw e-mail beantwoord, deze e-mails kunnen nog als bijlage toegevoegd worden indien dit nodig zou zijn. Het betreurd mij dus te lezen dat je aangeeft geen antwoord te hebben ontvangen van de desbetreffende winkelverantwoordelijke en dat deze ook niet meer te bereiken is.In onze voorwaarden wordt duidelijk aangegeven dat aangekochte goederen vervoerd kunnen worden met de bestelwagen.De officiele transportbon, die je ondertekende voor akkoord, vermeldt deze belangrijke voorwaarden. Zo dient de huurder zich bijvoorbeeld als goede huisvader te gedragen.Ik citeer 'De huurder verklaart dat het transport langs de kortst gangbare weg zal gebeuren tussen de winkel van de verhuurder en de plaats waar de goederen moeten afgeleverd worden. De huurder verklaart dat er geen andere goederen vervoerd zullen worden dan de goederen dewelke hij heeft aangekocht bij de winkel van de verhuurder. . De huurder verbindt zich ertoe geen enkel misbruik te maken van het voertuig. . De waarborg wordt slechts integraal teruggegeven als er geen inbreuk werd gepleegd op deze overeenkomst.'Bij terugkomst stelde de winkelverantwoordelijke vast dat je niet enkel en alleen heen en terug naar huis ging met het aangekochte draadpaneel. je maakte ook van de gelegenheid gebruik om nog even langs het containerpark te gaan, en dit betwistte je ook niet. Kon ook niet want de bestelwagen lag nog vol verse aarde en groenafval. Daarbovenop heb jij 2u30 gebruik gemaakt van de bestelwagen in plaats van de toegelaten 2 uur.Mocht je hieraan twijfelen, kunnen wij jou zeker het fotomateriaal bezorgen.De bestelwagen zo opnieuw binnen brengen getuigt van weinig respect. Al was er waarschijnlijk ook geen tijd meer om het groenafval uit te borstelen ..Uit bovenstaande kunnen we alvast concluderen dat de Eur 50 een milde vergoeding is voor het verbreken van de voorwaarden en vooral het vertrouwen.U begrijpt vast en zeker dat de winkelverantwoordelijke ook de volledige Eur 250 kon inhouden.Met vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-356494-1886398-HD------------------------------------------------------------------------------