Terug

Waar zijn mijn stoelen?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. R.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

17/04/2024

Beste, Op 23/09/2023 bestelden we een tafel en 6 bijhorende stoelen. Op 05/02/2024 werd reeds een klacht ingediend, waarop een eindelijke levering ingepland stond. Op de dag van onze levering, kregen we enkel onze tafel. Zonder enige communicatie van de Juntoo werden de stoelen niet geleverd en moeten we nog wachten tegen eind april?! Dit wegens productiefout in de stoelen? Zoals gevraagd van Juntoo, betaalden wij VOOR levering het volledige restbedrag. Wij respecteerden de verwachtte timing, dit in tegenstelling tot de winkelketen. Vandaag worden we op de hoogte gebracht van een OPNIEUW uitgestelde levering tot eind mei. 9 maanden voor het verkrijgen van een tafel en 6 stoelen, terwijl deze beloofd werden midden december. Wanneer je de stoelen nu zou bestellen 'Abano', krijg je een levertermijn van 4 tot 5 weken te zien. Valse hoop dus. Deze termijnen worden al maanden aan een stuk beloofd, maar niet nagekomen. Naast een productiefout in de stoelen, was er ook een productiefout te zien in het geleverde tafelblad! Zwarte pluisjes zaten onder de beschermlaag. Na contact met de Juntoo kon deze tafel al snel vervangen worden. Gelukkig! Door de onvoorzichtigheid van de leveranciers viel als kers op de taart ook nog eens de poot van de tafel op de grond waardoor hier ook lichte schade optrad. Deze schade laten we aan ons voorbij gaan, opnieuw wachten op de levering met potentiële schade willen we vermijden. In conclusie, grote teleurstelling in het bedrijf!

Berichten (2)

E. R.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

26/04/2024

Beste, we kregen nog steeds geen reactie op onze klacht van 17/4!

Juntoo (Overstock Home)

Naar: E. R.

27/04/2024

----------------------------------------------Jonathan, 27 apr 2024 15:56 CESTBeste Eva,Bedankt voor jouw bericht. We hebben inderdaad reeds eerder contact gehad met elkaar omtrent de levering van jouw artikelen. Ik heb jouw klacht goed ontvangen and zal deze zeker en vast ter harte nemen, zodat we hier een definitieve oplossing kunnen voorzien. Ik contacteer jou persoonlijk, zodat we dit concreet kunnen afhandelen and je via een vast aanspreekpunt wordt verder geholpen.Zoals inderdaad reeds gekend is, werken we met indicatieve levertermijnen indien een artikel nog niet voorradig is. We erkennen sowieso dat de levertermijn langer is opgeschoven dan effectief voorzien. Dit valt inderdaad minder onder de indicatieve termijnen die we steeds communiceren. We hebben echter een productieprobleem opgemerkt, waardoor de kwaliteit niet geheel voldeed. Het is de bedoeling om effectief kwaliteit te leveren, zodat we jouw comfort alsook de veiligheid kunnen garanderen, als je jouw meubelen in gebruik neemt.We geven in dit geval toe dat we streng toezien op deze kwaliteit and we hierdoor bepaalde batches van de stoelen in herproductie hebben gestuurd + extra kwaliteitscontroles doen and hierover samen zitten met de fabrikant. Tot onze spijt konden we tot op heden de invloed niet enkel tot bij ons beperken, maar is dit ook van invloed op jouw order and de levertermijn hiervan.Graag laat ik jou dan ook persoonlijk weten dat we jouw klacht zeer serieus nemen and we dit zo snel mogelijk in orde willen brengen, zodat je zonder zorgen van je aankoop kunt genieten.Nogmaals onze verontschuldigingen voor het oponthoud. Dit is zeker niet de service waar we voor staan. We laten je zeker niet in de kou staan and gaan aan de slag met jouw opmerkingen en feedback.Geniet nog van je dag!JonathanCustomer CareJuntoo----------------------------------------------Klachtenbox, 26 apr 2024 08:37 CEST ~~RPGJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[G32RXW-VXV43] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[G32RXW-VXV43]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform