Beste, Op 23/09/2023 bestelden we een tafel en 6 bijhorende stoelen. Op 05/02/2024 werd reeds een klacht ingediend, waarop een eindelijke levering ingepland stond. Op de dag van onze levering, kregen we enkel onze tafel. Zonder enige communicatie van de Juntoo werden de stoelen niet geleverd en moeten we nog wachten tegen eind april?! Dit wegens productiefout in de stoelen? Zoals gevraagd van Juntoo, betaalden wij VOOR levering het volledige restbedrag. Wij respecteerden de verwachtte timing, dit in tegenstelling tot de winkelketen. Vandaag worden we op de hoogte gebracht van een OPNIEUW uitgestelde levering tot eind mei. 9 maanden voor het verkrijgen van een tafel en 6 stoelen, terwijl deze beloofd werden midden december. Wanneer je de stoelen nu zou bestellen 'Abano', krijg je een levertermijn van 4 tot 5 weken te zien. Valse hoop dus. Deze termijnen worden al maanden aan een stuk beloofd, maar niet nagekomen. Naast een productiefout in de stoelen, was er ook een productiefout te zien in het geleverde tafelblad! Zwarte pluisjes zaten onder de beschermlaag. Na contact met de Juntoo kon deze tafel al snel vervangen worden. Gelukkig! Door de onvoorzichtigheid van de leveranciers viel als kers op de taart ook nog eens de poot van de tafel op de grond waardoor hier ook lichte schade optrad. Deze schade laten we aan ons voorbij gaan, opnieuw wachten op de levering met potentiële schade willen we vermijden. In conclusie, grote teleurstelling in het bedrijf!