Terug

waar blijft mijn levering?!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

A. D.

Naar: SONY BELGIUM

25/11/2025

Beste, Ik wacht inmiddels al een week op mijn bestelling van een BRAVIA Theatre Bar 6, maar tot op heden heb ik het artikel niet ontvangen en krijg ik geen concrete oplossing. Wanneer ik contact opneem met de klantendienst, wordt mij verteld dat zij niets kunnen doen en dat ik het magazijn moet bellen. Als ik vervolgens het magazijn bel, krijg ik te horen dat zij ook niets kunnen doen en enkel een e-mail naar het magazijn in Duitsland hebben gestuurd. Wat ben ik hiermee geholpen? Is het werkelijk zo moeilijk om gewoon een nieuw artikel te verzenden naar de klant en intern het geblokkeerde artikel terug te sturen of zelf terug te vinden? Dit lijkt mij de meest logische en klantvriendelijke oplossing. Ik verwacht dat mijn probleem dringend en correct wordt opgelost. Gelieve mij zo snel mogelijk te informeren over de stappen die u onderneemt om mijn bestelling alsnog te leveren. Met vriendelijke groet, Alessio


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform