Terug

Waar blijft mij zending

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. B.

Naar: GLS Belgium NV/SA

18/01/2022

Sinds 7 januari ligt een bestelling van mij in uw warehouse GLS Tongeren . GLS heeft na mijn eerste vraag geantwoord dat ze last van grote volumes hadden. Tegen de geadresseerde vertelt U dat u vergeefs heeft aangeboden. De status is sinds 7 januari ongewijzigd. Nu reageert U nergens meer op. Wanneer levert U uit? Stel uw klanten eens gerust en werk aan een oplossing. De mogelijkheid om een alternatieve aflevering in te stellen heeft u geblokkeerd omdat de zending op transport naar mij is, maar dat is al tien dagen zo. Slechte zaak, GLS!

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: H. B.

19/01/2022

Beste,Bedankt voor uw mail.Ik neem contact op met het leverdepot en zorg om dit zo spoedig mogelijk uit te leveren.Onze excuses voor het ongemak!Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

H. B.

Naar: GLS Belgium NV/SA

20/01/2022

Beste Kelly, ik heb al een paar van deze antwoorden, maar er komt geen leverdatum. Je stuurt volgens mij standaard antwoorden, maar er gebeurt niks. Graag een leverdatum, tijdslot!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform