Beste, na 3 de maal een technieker te krijgen voor mijn droogkast, op nog geen 2 jaar oud toestel , met life abonnement bij vandenborre, krijg ik te horen dat die moet opgestuurd worden, ik kreeg een vervang toestel, nu bij deze te ontvangen was deze smerig met hondenhaar en aangekoekt vuil, ik bel en stuur foto's door, krijg ik een andere na 3 dagen, deze komt toe in dezelfde staat, nu weiger ik dit toestel en bel opnieuw met opnieuw foto's, krijg ik te horen dat ik dan geen meer krijg , en heel onbeschoft aan de telefoon tegen mij, voor een stofje, dit was geen stofje, ik verwacht geen nieuw toestel maar wel proper, hiermee naar de winkel met de manager gesproken, zij heeft gebeld en alles doorgemaild maar helaas heeft de consumenten dienst het laatste woord! Dus ik moet wachten tot mijn toestel gerepareerd is , dit kan tot 20 dagen duren... dit vind ik niet kunnen! Wij als klant moeten onze toestellen proper houden voor garantor, maar krijgen een vuil vies vervang toestel! Hopelijk kunnen jullie hier iets mee doen! Mvg kelly