Terug

Vuil vervangdroogkast 2 maal geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: VANDEN BORRE

23/08/2023

Beste, na 3 de maal een technieker te krijgen voor mijn droogkast, op nog geen 2 jaar oud toestel , met life abonnement bij vandenborre, krijg ik te horen dat die moet opgestuurd worden, ik kreeg een vervang toestel, nu bij deze te ontvangen was deze smerig met hondenhaar en aangekoekt vuil, ik bel en stuur foto's door, krijg ik een andere na 3 dagen, deze komt toe in dezelfde staat, nu weiger ik dit toestel en bel opnieuw met opnieuw foto's, krijg ik te horen dat ik dan geen meer krijg , en heel onbeschoft aan de telefoon tegen mij, voor een stofje, dit was geen stofje, ik verwacht geen nieuw toestel maar wel proper, hiermee naar de winkel met de manager gesproken, zij heeft gebeld en alles doorgemaild maar helaas heeft de consumenten dienst het laatste woord! Dus ik moet wachten tot mijn toestel gerepareerd is , dit kan tot 20 dagen duren... dit vind ik niet kunnen! Wij als klant moeten onze toestellen proper houden voor garantor, maar krijgen een vuil vies vervang toestel! Hopelijk kunnen jullie hier iets mee doen! Mvg kelly

Berichten (4)

VANDEN BORRE

Naar: K. C.

25/08/2023

Beste,Zoals eerder al aan de klant gemeld:Zijn wij van menig dat gezien het toch nog steeds om een bruikleen, en dus ook geen nieuw toestel gaat, dit zeker volstaat en proper gereinigd werd. Het is steeds mogelijk dat er hier en daar een verloren pluisje of haartje in de filter of het toestel aanwezig is gezien het om een bruikleen toestel gaat.Het 1e geleverde bruikleen toestel, was niet geheel proper en was effectief stoffiger dan het 2e geleverde toestel. Maar alsnog zijn wij van mening dat dit zeker volstond als bruikleen.Jammer genoeg kunnen wij je niet nogmaals een 3e bruikleen toestel voorstellen, en zullen wij je dus op de hoogte houden zodra je eigen toestel hersteld is.MvgCynthiaConsumentendienstCynthiaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven

K. C.

Naar: VANDEN BORRE

25/08/2023

BesteZoals jullie konden zien, aan de foto's waren deze toestellen NIET gereinigd! Een schandalige service, zelfs als ben ik life klant waarvoor ik betaal en mijn toestel reeds nog geen 2 jaar oud is ! Wij als particulier moeten onze toestellen onderhouden anders krijgen we geen garantie... maar als bruikleen vind ik ook dat de filters gereinigd moeten zijn!

VANDEN BORRE

Naar: K. C.

25/08/2023

Beste,Zoals eerder al aan de klant gemeld:Zijn wij van menig dat gezien het toch nog steeds om een bruikleen, en dus ook geen nieuw toestel gaat, dit zeker volstaat en proper gereinigd werd. Het is steeds mogelijk dat er hier en daar een verloren pluisje of haartje in de filter of het toestel aanwezig is gezien het om een bruikleen toestel gaat.Het 1e geleverde bruikleen toestel, was niet geheel proper en was effectief stoffiger dan het 2e geleverde toestel. Maar alsnog zijn wij van mening dat dit zeker volstond als bruikleen.Jammer genoeg kunnen wij je niet nogmaals een 3e bruikleen toestel voorstellen, en zullen wij je dus op de hoogte houden zodra je eigen toestel hersteld is.MvgCynthiaConsumentendienstCynthiaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven

K. C.

Naar: VANDEN BORRE

25/08/2023

BesteZoals jullie konden zien, aan de foto's waren deze toestellen NIET gereinigd! Een schandalige service, zelfs als ben ik life klant waarvoor ik betaal en mijn toestel reeds nog geen 2 jaar oud is ! Wij als particulier moeten onze toestellen onderhouden anders krijgen we geen garantie... maar als bruikleen vind ik ook dat de filters gereinigd moeten zijn!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform