Terug

Vsmart thermostaat wijkt 7 graden af

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: VAILLANT

03/08/2021

Beste,Al twee maanden geleden contacteerde ik u omdat de buitentemperatuur van de V-smart app ongelofelijk afwijkt van de effectieve temperatuur buiten. Nu wacht ik nog steeds op een oplossing. Ik contacteerde ook al uw diensten via telefoon maar niets werd ondernomen. Ik heb u gevraagd om tegen 18 juli met een oplossing te komen. Nog steeds heb ik niets vernomen.Bij de plaatsing in 2017 heb ik u al gecontacteerd omdat onze verwarming midden in de nacht aansloeg om pas om 6 uur ingestelde temperatuur te behalen. Ik denk dat ik nu zelf de fout gevonden heb. De aangegeven temperatuur van buiten in de app wijkt meerdere graden af. Gemiddeld tussen de 5 en 6 graden Celsius.Graag dus een definitieve oplossing voor een probleem die al 4 jaar aansleept. Ik veronderstel dat dit onder de vijfjarige garantie valt.

Berichten (3)

VAILLANT

Naar: B. D.

03/08/2021

O.Ref/CM-V02801199Beste,Wij hebben de mail goed ontvangen, waarvoor onze dank.Na analyse van het dossier met de regioverantwoordelijke kan ik u het volgende meedelen.De VSMART ontvangt de buitentemperatuur via een internetverbinding en is niet aanpasbaar (geen buitenvoeler).Wij raden u aan om de locatie in uw app na te zien, want dit is belangrijk voor de weergegevens.Als de locatie correct is, dan kan men de verwarmingscurve in de instellingen van de app verhogen en zal de gevraagde temperatuur sneller behaald worden.We geven u ook nog mee dat de garantie op de thermostaat twee jaar is.Steeds tot uw dienst.Met vriendelijke groeten,Christele PerraultKlachtendienst medewerker/Collaborateur Service PlaintesVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone +32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!

B. D.

Naar: VAILLANT

03/08/2021

Beste,Het probleem is dat de temperatuur veel te vroeg op de dag behaald wordt. De verwarming start om 3u40 in de morgen. De app neemt aan dat het buiten veel kouder is dan de werkelijke temperatuur.Ik kan u melden dat het probleem nooit opgelost is na de aankoop in 2017. Hierbij dient u ons dus nog steeds een oplossing te voorzien die onder de garantie valt.Mag ik u vragen het dossier van 2017 na te lezen en met een correcte oplossing te komen.

VAILLANT

Naar: B. D.

03/08/2021

O.Ref/CM-V02801199Beste klant,Wij hebben uw mail goed ontvangen, waarvoor onze dank.We zijn de laatste maal bij u langs geweest op 10/01/2018.De vertegenwoordiger en de technieker hebben samen alle instellingen overlopen en u de nodige uitleg gegeven.Daar was er geen probleem meer met de verwarming en het warm water.De interventies zijn steeds onder garantie uitgevoerd.Wij hebben steeds het nodige gedaan.Gelieve de instellingen in uw app te herzien.Het dossier is hierbij dan ook afgesloten.Met vriendelijke groeten,Christele PerraultKlachtendienst medewerker/Collaborateur Service PlaintesVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone +32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform